آموزش آرایش طبیعی صورت

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش آرایش طبیعی صورت

آموزش آرایش طبیعی صورت

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش آرایش طبیعی صورت

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
نحوه آرایش طبیعی صورت

آموزش آرایش طبیعی صورت

توضیح مختصری از نحوه آرایش طبیعی صورت

آرایش طبیعی صورت برای کسانی می خواهند جلوه طبیعی صورت خود را حفظ کنند مناسب می باشد. این نوع آرایش برای تمام رده سنی با هر نوع چهره ای مناسب می باشد. برای داشتن صورتی زیبا نیازی نیست به صورت خود رنگ و لعاب زیادی دهید و آن را مصنوعی کنید. فقط برطرف کردن نواقص چهره مانند لکه های پوستی یا سیاهی زیر چشم و استفاده از رنگ های ملایم برای بی روح نبودن چهره کافی است که زیبایی شما چند برابر شود. برای انجام یک میکاپ اصولی می بایست نکاتی را رعایت کنید تا علاوه بر زیبایی چهره ای نیز طبیعی داشته باشید. امروزه آرایش لایت یا همان آرایش اروپایی به این دلیل معروف است که در عین سادگی حالت طبیعی چهره را حفظ می کند و جلوه ای مصنوعی به آن نمی بخشد. تنها راه حل داشتن آرایش طبیعی و زیبا رعایت اصول و قوانین انجام آن است که هر چند ساده ولی ضروری می باشد. ما در این مقاله قصد داریم آموزش آرایش طبیعی صورت را ارائه دهیم بنابراین اگر داشتن صورتی زیبا برای شما حائز اهمیت است و می خواهید آرایش ملایم و طبیعی صورت را یاد بگیرید با آکادمی عالی عریس همراه باشید.

آرایش صورت چیست؟

آرایش صورت چیست؟

آرایش طبیعی صورت

آرایش صورت” آیا تا به حال به این جمله شگفت انگیز که تمام بانوان با آن سروکار دارند فکر کرده اید؟ به راستی چرا این موضوع به این اندازه در جوامع مهم و ضروری شده است که  هزینه های هنگفتی برای خرید لوازم آرایشی و انجام آن در سالن های آرایشی صرف می شود. قبل از ارائه آموزش آرایش طبیعی صورت برای کسانی که می خواهند برای زیبایی خود قدمی بردارند می خواهیم از چیستی آرایش صحبت کنیم. همه ی انسان ها طالب زیبایی هستند از گذشته های دور آرایش به طرق مختلفی وجود داشته مانند استفاده از سرمه برای زیبا کردن چشم ها یا استفاده از حنا برای زیبایی قسمت های مختلف بدن که امروزه نیز کاربرد خود را از دست نداده اند.

آرایش صورت چیست؟

آرایش صورت چیست؟

آرایش طبیعی صورت

پیشرفت سریع صنعت آرایش و مد نشان از اهمیت موضوع در سازگاری افراد با آن دارد. آرایش صورت را می توان استفاده از لوازم آرایشی برای پنهان کردن نواقص و عیوب صورت و نمایان کردن زیبایی های چهره دانست. به این معنی که شما می توانید با استفاده از یک کرم مخصوص لکه ها و سیاهی پوست خود را از پنهان کنید و با استفاده از یک رنگ ملایم به عنوان مثال برای لب ها می توانید صورت خود را از بی روحی خارج کنید. در اکثر مواقع نیازی به استفاده از آرایشی غلیظ نیست و شما می توانید با آرایش اصولی یک چهره زیبا و در عین حال طبیعی داشته باشید چیزی که احتمالا در  چهره اکثر بازیگران و سلبریتی های ایرانی و خارجی دیده باشید.

آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی صورت

آموزش آرایش طبیعی صورت

مرحله اول: صورت خود را از هرگونه آرایش قبلی پاک کنید. با استفاده از مواد پاک کننده آرایش یا آب اگر لایه ای از آرایش بر روی پوست خود دارید پنبه را به دایره های کوچک آب یا مواد پاک کننده آغشته کنید و به آرامی مواد را از روی صورت خود پاک کنید. سعی کنید نوع پوست خود را مشخص کنید و با محصولات مناسب دو بار در روز تمیز و مرطوب کنید. اگر به مشکلات پوستی مانند لکه ها یا جوش های سرسیاه مبتلا هستید آن را لایه برداری کنید و با استفاده از روش های تخصصی سعی کنید آن ها را برطرف نمایید

آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی صورت

آموزش آرایش طبیعی صورت

مرحله دوم: صورت خود را مرطوب کنید. با استفاده از پنبه کوچک یک لوسیون بدون روغن و بدون بو به اندازه یک نخود، به صورت خود بزنید و به آرامی مالش دهید. لوسیون های معطر می توانند پوست شما را تشدید کرده و باعث واکنش آلرژیک شوند و لوسیون های روغنی باعث تشویق آکنه می شوند. برای داشتن ظاهری طبیعی تر، به جای استفاده از فونداسیون، از مرطوب کننده رنگی استفاده کنید. مرطوب کننده های رنگی ماندگاری بالایی دارند، جذب پوست شما می شوند و معمولاً حاوی SPF هستند. آن دسته از دختران خوش شانس که دارای پوستی شفاف تر هستند، با استفاده از مرطوب کننده رنگی ظاهر بهتری خواهند داشت.

آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی صورت

آموزش آرایش طبیعی صورت

مرحله سوم: کانسیلر را روی هر لکه و اطراف چشم خود بمالید. استفاده از کانسیلر خود قبل از فونداسیون به حداقل رساندن زیرسازی کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که این رنگ دقیقاً همرنگ پوست شما ، و یا  حداقل رنگی نزدیک به پوست باشد. هنگام استفاده از کانسیلر آن را مستقیماً در محل مورد نظر که دارای سیاهی و لکه است انجام دهید نه در اطراف آن این کار برای جلوگیری از اثر هاله ای است که بر روی قسمت های دیگر ایجاد می شود. مراقب باشید در استفاده از کانسیلر زیاده روی نکنید شما فقط به اندازه کافی برای پوشش نقاط مورد نظر نیاز دارید.

آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی صورت

آموزش آرایش طبیعی صورت

مرحله چهار: روی قسمت های چرب صورت خود یک پایه پودر (فوندانسیون) بزنید. قبل از شروع رنگ مورد استفاده برای اعمال روی صورت را انتخاب کنید و دقت داشته باشید که از رنگ فوندانسیون مناسب استفاده می کنید یا خیر، در نور طبیعی قرار بگیرید و رنگ را تست کنید تا مطمئن شوید رنگ مناسبی برای پوست شماست. چند علامت روی گونه خود بزنید و صورت خود را به روش های مختلف زاویه دهید تا ببینید آیا رنگ با هم مطابقت دارند. انگشت خود را یا یک اسفنج آغشته به پودر کنید و آن را روی صورت خود بمالید و آن را پخش کنید تا مانند پوست شما به نظر برسد. حتما تا زیر فک خود پوشش دهی را ادامه دهید. اگر در لبه صورت خود متوقف شوید، یک خط واضح روی صورت مشخص می شود و تفاوت قسمت هایی از صورت که فوندانسیون روی آن اعمال شده است با آن قسمت ها که اعمال نشده را معین می کند و چنین به نظر می رسد شما ماسک زده اید.

آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی صورت

آموزش آرایش طبیعی صورت

مرحله پنجم: برنزر استفاده کنید. این مرحله اختیاری است و با توجه به رنگ پوست افراد که به صورت آن ها سازگار باشد یا نباشد استفاده می شود. استفاده از ماده برنزر یک راهی عالی برای درخشش طبیعی صورت است. سعی کنید آن را روی صورت خود امتحان کنید و اگر انجام آن جلوه زشتی به شما می دهد از این مرحله عبور کنید.

آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی صورت

آموزش آرایش طبیعی صورت

مرحله ششم: رژگونه بزنید. اگر از برنزر راضی نبودید، می توانید به جای آن رژگونه بزنید. رژگونه کرمی معمولاً بهتر از پودر عمل می کند زیرا حالت نرمی به چهره به شما می دهد و ماندگاری بیشتری دارد. با استفاده از رژگونه کرمی، کمی روی انگشت خود بمالید و روی استخوان گونه خود پوشش دهید. توجه داشته باشید که نباید رژگونه و برنزر را با هم استفاده کنید و فقط یکی را انتخاب نمایید. 

آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی چشم ها

آموزش آرایش طبیعی چشم ها

مرحله اول: خط مژه فوقانی خود را با یک مداد سرمه قهوه ای ، سیاه یا خاکستری بکشید. بعضی از خانم ها ترجیح می دهند این کار را نکنند، زیرا مداد خط چشم کمی چشم های دارای ریمل را جلوه می دهد. سایر متخصصان زیبایی می گویند بهتر است برای کشیدن خط چشم از خط چشم های مایع استفاده شود زیرا مداد چشم حالت غیر طبیعی به آرایش چشم می دهد.سعی کنید دو سوم خط مژه بالا و یک سوم خط مژه پایین خود را خط بزنید. خطوط اضافه را با یک پنبه پاک کنید.

آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی چشم ها

آموزش آرایش طبیعی چشم ها

مرحله دوم: از خط چشم سفید برای اینکه چشم هایتان بزرگتر به نظر برسد استفاده کنید. گوشه های داخلی چشم خود را با خط چشم سفید یا سایه چشم سفید رنگ کنید تا چشم شما روشن تر شود. همچنین بعضی از افراد همچنین دوست دارند زیر خط استخوان ابرو کمی خط چشم یا سایه سفید اضافه کنند تا چشم هایشان روشن و خاص تر شود.

آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی چشم ها

آموزش آرایش طبیعی چشم ها

مرحله سوم: استفاده از سایه چشم را فراموش نکنید. برای یک ظاهر حرفه ای از دو رنگ سایه چشم استفاده کنید.  رنگ هایی که انتخاب می کنید باید طلایی، قهوه ای یا نقره ای باشند، بسته به رنگ پوست خود یک تن ملایم و خنثی را روی قسمت بالای چشم خود و درست بالای چین چشم بمالید و کمی تیره تر کنید تا قسمت بالایی را به آرامی بکشید و خط چشم خود را مشخص کنید. برای داشتن ظاهری طبیعی، به یاد داشته باشید که رنگها را با هم مخلوط کنید.

آموزش مرحله به مرحله آرایش طبیعی چشم ها

آموزش آرایش طبیعی چشم ها

مرحله چهارم: با استفاده از فرمژه، مژه های خود را فر کنید و سپس ریمل بزنید. فر کردن مژه ها ظاهری زیبا به شما می دهد. اگر می خواهید مژه های شما برجسته شود یک لایه ریمل را بر روی آن بزنید تا زیبایی بیشتری به خود بگیرد. اگر از ریمل استفاده می کنید، با استفاده از برس ابرو از جمع شدن  آن ها خودداری کنید.

آموزش آرایش طبیعی لب

آموزش آرایش طبیعی لب

سعی کنید از رنگ های لب شفاف و ملایم استفاده کنید و به آرامی آن را روی لب های خود پوشش دهید. از رنگی استفاده کنید که نزدیک به تن رنگی لب شما باشد.

6 پاسخ

  1. سلام با توجه به نوع پوست خود و موار دیگر می توانید در شرایط مختلف از هر کدام استفاده نمایید.

  2. سلام عزیزم در این پست سعی بر آن شد که هم به صورتی متنی و تصویری نحوه کشیدن خط چشم آموزش داده شود شما باید مدل مناسبی از خط چشم که مناسب چهره شما است را بیابید و با تمرین میتوانید خط چشم متقارن بکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش آرایش طبیعی صورت
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری