5 نکته اساسی برای مراقبت از تتوی روی بدن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

5 نکته اساسی برای مراقبت از تتوی روی بدن

پایگاه دانش آکادمی عریس، تتو، هنری است که از قدیمی‌ترین زمان‌ها به کار گرفته می‌شود. در اوایل، تتوها به عنوان نشانه‌هایی برای افرادی با جایگاه اجتماعی و مذهبی و یا به عنوان نشانه‌ای از انتمایش و تمایلات شخصی استفاده می‌شدند. اما در دهه‌های اخیر، تتو به یک هنر جداگانه تبدیل شده است و بسیاری از افراد برای تزئین بدن خود از آن استفاده می‌کنند.


حتما بخوانید: چیزهایی که لازم است درباره تاتو بدانیم


انتخاب استودیوی معتبر

قبل از انتخاب استودیو یا هنرمند تتو، حتماً بررسی کنید که آیا استودیو دارای مجوز قانونی است و آیا هنرمند تتو تجربه کافی در انجام این کار را دارد. همچنین، می‌توانید از نمونه‌های کارهای قبلی هنرمند استفاده کنید تا مطمئن شوید که سبک و کیفیت کار او با انتظارات شما مطابقت دارد.

حفظ بهداشت

بعد از انجام تتو، باید به بهداشت و مراقبت از آن توجه کنید. هنگامی که تتو تازه انجام شده است، باید آن را با یک پوشش تمیز و مناسب بپوشانید تا از عوامل خارجی محافظت شود. همچنین، باید از استفاده از صابون نرم و ضد باکتریال برای شستشوی تتو استفاده کنید و از آب گرم و حداکثر 10 دقیقه‌ای برای شستشو استفاده کنید. سپس با دستمال تمیز و نرم تتو را به آرامی خشک کنید.

استفاده از کرم مرطوب‌کننده

استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده مناسب برای نرم و لطیف نگه داشتن تتو بسیار مهم است. این کرم‌ها می‌توانند به درخشندگی و زنده ماندن رنگ تتو کمک کنند و از خشکی و ترک‌ها جلوگیری می‌کنند.

مراقبت از آفتاب

آفتاب دشمن شماره یک تتوها است. اشعه‌های مضر آفتاب می‌توانند باعث تغییر رنگ و آسیب به تتو شوند. بنابراین، در مواجهه با آفتاب، حتماً باید از استفاده از کرم ضدآفتاب با فاکتور حفاظتی بالا استفاده کنید و بدن خود را در مقابل آفتاب محافظت کنید.

اجتناب از مواد شیمیایی

برخی از مواد شیمیایی مانند کلر، آب دریا و مواد شوینده می‌توانند تتو را تحت تأثیر قرار دهند و باعث تغییر رنگ و آسیب به آن شوند. بنابراین، توصیه می‌شود هنگام استحمام یا شنا در آب دریا، تتوی خود را با یک پوشش محافظت کنید و از مواد شوینده قوی استفاده نکنید.

سخن آخر

با رعایت این نکات مهم، می‌توانید از تتوی خود بسیاری از سال‌ها لذت ببرید و درخشانی آن را حفظ کنید. اما به خاطر داشته باشید که مراقبت از تتو یک فرآیند طولانی‌مدت است و نیاز به توجه و دقت دارد.


پیشنهاد نویسنده: انواع روش و سبک تاتو بدن


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی تاتو بدن آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : 5 نکته اساسی برای مراقبت از تتوی روی بدن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری