دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی همه چیز درباره اکستنشن مژه مزایا، معایب و هزینه آن

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
همه چیز درباره اکستنشن مژه مزایا، معایب و هزینه آن

همه چیز درباره اکستنشن مژه مزایا، معایب و هزینه آن

همه چیز درباره اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یکی از متد های جدید در افزایش زیبایی چشم ها می باشد. داشتن مژه های پرپشت و بلند، که حالت زیبایی به چشم ها می بخشد یکی از فاکتورهای مهم در جذابیت چهره به شمار می رود. در حال حاضر دغدغه بسیاری از افراد مشهور و خانم هایی که به زیبایی چشمان خود اهمیت می دهند این است که مژه هایی پرپشت و بلند داشته باشند تا چشمانی جذاب و در کل چهره ای زیباتر به نمایش بگذارند. روش های مختلفی برای این امر مانند استفاده از ریمل های حجم دهنده، مژه مصنوعی، کاشت و اکستنشن مژه وجود دارد. افراد می توانند بنابر نیاز و سلیقه خود از هر کدام استفاده نمایند.

همه چیز درباره اکستنشن مژه

همه چیز درباره اکستنشن مژه مزایا، معایب و هزینه آن

همه چیز درباره اکستنشن مژه

اکستنشن مژه باتوجه به مزایایی که دارد اخیرا بسیار رایج شده و مورد استفاده بسیاری از خانم های خوش سلیقه قرار می گیرد. انجام این روش به دلیل اینکه چشم یکی از حساس ترین نقاط صورت است بسیار مهم است و باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام گیرد. آکادمی عالی عریس بعنوان یکی از بهترین آموزشگاه ها در خاورمیانه دوره های آموزشی کاشت و اکستنشن مژه را به صورت تخصصی و با ارائه آموزش با جدیدترین متدهای روز توسط بهترین مدرسین برگزار می کند. در ادامه قصد داریم اطلاعات مختصری در مورد اکستنشن مژه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای آشنایی بیشتر با این روش با ما همراه باشید.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه چیست؟

تعریف مختصری از اکستنشن مژه

اکستنشن مژه (eyelash extensions) یکی از روش های داشتن مژه های پر پشت و بلند است. این روش نسبت به سایر روش ها ماندگاری بیشتری دارد. در واقع اکستنشن مژه، مژه های مصنوعی است که به صورت تک تک به مژه های طبیعی چسبانده می شود، تا طول، ضخامت و رنگ مژه ها به نوع دلخواه تبدیل شود. اکستنشن مژه فیبرهای مصنوعی هستند که از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می‌شوند. به کار بردن مژه های مصنوعی متد جدیدی نیست زیرا از ایام قدیم این روش مرسوم است. تفاوت این روش در نحوه انجام آن است که به جای اتصال به پوست پلک، به مژه های طبیعی متصل می شود.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه چیست؟

تعریف مختصری از اکستنشن مژه

برای اتصال این نوع مژه ها برخلاف مژه های مصنوعی از چسب های مضر استفاده نمی شود بلکه به کمک چسب های طبی این عمل انجام می گیرد. مژه های مورد استفاده برای اکستنشن دارای ابعاد و اندازه های متفاوت از 6 تا 18 میلی متر است که همه ی آن ها دارای یک انحنا و خمیدگی هستند. اگر این روش به درستی و توسط افراد متخصص انجام گیرد، چشم های درشت با زیبایی تقریبا طبیعی خواهید داشت. در صورت مراقبت درست از اکستنشن مژه قابلیت ماندگاری تا 6 هفته را خواهد داشت.

آیا اکستنشن مژه به مژه های طبیعی آسیب می رساند؟

آیا اکستنشن مژه به مژه های طبیعی آسیب می رساند؟

آیا اکستنشن مژه به مژه های طبیعی آسیب می رساند؟

باورهای مبنی بر اینکه مژه های مصنوعی به مژه های طبیعی آسیب می رساند وجود دارد. اما این تصور زمانی درست است که این کار توسط افراد غیر حرفه ای و مواد بی کیفیت انجام گیرد. به طور کلی اگر این روش به درستی انجام شود، آسیبی به مژه ها نمی رساندو مگر زمانی که امکان دارد به چسب آن آلرژی داشته باشید. بنابراین در هنگام اتصال مژه ها احساس سوزش یا درد کردید حتما این مسئله را جدی بگیرید و ساده از آن نگذرید. به خاطر داشته باشید انجام این کار هیچ دردی به همراه ندارد، بنابراین در صورتی که احساس درد یا سوزش در طی مراحل انجام آن کردید حتما اشتباهی در آن رخ داده که توجه به آن ضرروری است. قبل از انجام آن بر روی چشم هایتان اطمینان حاصل کنید که از چشم با کیفیت و بدون فرمالدئید استفاده شود.

انواع مژه مصنوعی

انواع مژه مصنوعی

انواع مژه مصنوعی

مژه های مصنوعی انواع و اندازه های مختلفی دارند. برای نمونه اندازه مژه ها از 6 الی 17 سانتی متر متغیر است. انتخاب نوع و اندازه آن می بایست براساس طول و ضخامت مژه هایتان باشد. برای انتخاب نوع و جنس مناسب با آرایشگر خود حتما مشورت کنید. او می تواند به عنوان یک متخصص بهترین راهنمای شما در انتخاب نوع مناسب باشد. در صورتی که می خواهید از از سلامت مژه های خود اطمینان حاصل کنید. برای شروع از مژه های با طول کم استفاده کنید، به خصوص اگر مژه های طبیعی کوتاه و نازکی دارید. سپس به تدریج مژه های بیشتری را اضافه نمایید.

مزایای اکستنشن مژه

مزایای اکستنشن مژه

مزایای اکستنشن مژه

اکستنشن مژه با توجه به اینکه مانند مژه های مصنوعی نیاز به برنامه روزانه برای چسباندن ندارید برای صرفه جویی در زمان بهتر است. همچنین نسبت به مژه های مصنوعی بادوام تر و جلوه طبیعی تری دارد. انجام این روش تنها به یکساعت نیاز دارد و فرایندی کاملا بدون درد است. ماندگاری آن همانطور که عنوان شد در صورت مراقبت تا یک ماه می باشد و در این مدت نیازی به استفاده از ریمل نخواهید داشت. این روش برای همه ی افراد در هر سنی مناسب است. حتی در صورت استفاده از لنز های چشمی و داشتن چشم های حساس یا مژه های بلند یا کوتاه به هر فرمی می توانید طرح مژه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با انجام آن توسط متخصصان از داشتن چشم های زیبا و فریبنده لذت ببرید.

عوارض اکستنشن مژه

عوارض اکستنشن مژه

عوارض اکستنشن مژه

این روش بسیار کاربردی اگرچه بسیار زیبا و بی خطر به نظر می رسد اما در دل خود نیز عوارض زیادی جای داده است. به عنوان مثال اگر این کار توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود امکان دارد پلک های بالا و پایین را بهم بپسباند و در نتیجه نه تنها به زیبایی آن ها کمک نکند بلکه آسیب زیادی به پلک های طبیعی وارد کرده و سبب کنده شدن آن ها شود. در صورتی که این کار با بی دقتی انجام شود و مژه مصنوعی وارد چشم شود امکان تحریک بسیار زیاد و آسیب به چشم وجود دارد. همچنین در صورت ورود چسب به چشم امکان آلرژی و عفونت چشم وجود خواهد داشت.

قیمت اکستنشن مژه

قیمت اکستنشن مژه

هزینه اکستنشن مژه

برای قیمت گذاری اکستنشن مژه فاکتور های مختلفی وجود دارند. برای نمونه سالن آرایشی، متخصصی که آرا انجام می دهد خود در قیمت گذاری بی تاثیر نیستو همچنین مواردی همچون جنس تار موی مژه، در صورتی که جنس تار ها مصنوعی باشد هزینه کمتر خواهد بود. حجم تار های استفاده شده نیز بی تاثیر نخواهد بود کم حجمی و پر حجمی خود در افزایش و کاهش قیمت ها تاثیرگذار است.

مراحل انجام کار اکستنشن مژه

مراحل انجام کار اکستنشن مژه

مراحل انجام کار اکستنشن مژه

برای انجام اکستنشن مژه فرد مورد نظر می بایست بر روی صندلی مخصوص آن دراز بکشد و چشم هایش را ببندد. آرایشگر مربوطه باید زیر مژه های شخص مورد نظر یک پارچه تمیز قرار دهد. همچنین میتوان از پدهای بهداشتی برای این کار استفاده کرد. سپس با دقت انتهای مژه ها را به یک میلی متر چسب با کیفیت آغشته کرده و در گوشه خارجی که نیاز است بلند تر ومتراکم تر شود قرار دهید. پس از تمام قرار دادن مزه های اکستنشن، با استفاده از برس مخصوص، مژه ها را به آرامی شانه کنید و با استفاده از لوسیون پاک کننده آرایش  و پنبه تمیز، پلک و مژه های آغشته به چسب را بشویید و چسب ها را جدا نمایید. ماندگاری این مژه ها سه الی چهار هفته است اما در صورت ریزش مژه های طبیعی آن ها نیز ریزش خواهند داشت.

مدل های اکستنشن مژه

مدل های اکستنشن مژه

مدل های اکستنشن مژه

  • اکستنشن کلاسیک مژه

  • اکستنشن مژه والیوم (سه بعدی)

  • اکستنشن مژه  مگا والیوم

مراقبت هاي مژه بعد از اكستنشن مژه

مراقبت هاي مژه بعد از اكستنشن مژه

مراقبت هاي مژه بعد از اكستنشن مژه

  • بعد از اکستنشن از ریمل دوری کنید زیرا مژه های اکستنش شده نیازی به ریمل ندارند. همچنین با اعمال ریمل مژه ها سنگین شده و می ریزند.

  • از پاک کننده های روغنی و چرب آرایشی استفاده نکنید.

  • به هیچ عنوان مژه ها را دستکاری با نکشید.

  • مژه اکستنشن را نکشید زیرا در این صورت مژه های طبیعی شما نیز کنده خواهد شد.

  • از مالش، خارش چشم ها تا حد امکان جلوگیری شود.

  • هنگام استحمام صورت خود را رو به پایین بگیرید تا آب با فشار به مژه ها برخورد نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *