دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی برنامه مناسب برای رسیدن به اندام ایده آل در روز عروسی

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
برنامه مناسب برای رسیدن به اندام ایده آل در روز عروسی

برنامه مناسب برای رسیدن به اندام ایده آل در روز عروسی

رسیدن به اندام ایده آل در روز عروسی یکی از مواردی است که بسیاری از عروس خانم ها به دنبال آن هستند. خانم ها دوست دارند در بهترین روز زندگیشان بی نقص باشند بنابراین علاوه بر برنامه ریزی برای انتخاب سالن آرایشی، خرید لباس مناسب، انتخاب و طراحی کارت عروسی و … برنامه ای را برای داشتن اندام ایده آل خواهند داشت. اگرچه تمامی افراد همانطور که هستند پذیرفته می شوند اما هیچکس بی عیب و نقص و زیبا ترین بودن را نمی خواهد از دست بدهد. برای رسیدن به وزن مناسب خصوصا برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند باید برنامه ای 6 تا 12 ماهه به صورت منظم داشته باشند. برنامه ریزی برای عروسی شاید جز سخت ترین و پر استرس ترین کار ها باشد اما باید به یاد داشته باشید هر مسیری برای بهترین بودن نیازمند تلاش مداوم است. بنابراین با رژیم یک الی چند ماهه نمی توان به وزن ایده آل رسید بلکه باید 12 ماه یک برنامه ریزی بلند مدت و اصولی داشته باشید. ما در این مقاله می خواهیم رسیدن به اندام ایده آل در روز عروسی با برنامه را مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی بیشتر با آکادمی عالی عریس همراه باشید.

ماه اول - برنامه ریزي را برای رسیدن به اندام ایده آل شروع کنید

ماه اول - برنامه ریزي را برای رسیدن به اندام ایده آل شروع کنید

بهترین راه موفقیت برای رسیدن به اندام دلخواه و وزن مناسب برنامه ریزی درست و هوشمندانه است. برای عروسی خود از همان ابتدای نامزدی برنامه ریزی داشته باشید. به عنوان مثال زمانی که تعیین می کنید یک سال دیگر روز عروسیتان است و برای کارهای مختلف آن برنامه ریزی می کنید، تناسب اندام را نیز در آن جای دهید. برای این کار می توانید از متخصصین نیز کمک بگیرید اما باید ابتدا هدفتان را مشخص کنید که قصد شما از تناسب اندام چیست؟ آیا می خواهید شکمی تخت داشته باشید یا بازو های خوش فرم؟ یا فقط می خواهید به وزن متناسبی برسید که در لباس عروسی خوش فرم به نظر برسید. فرقی ندارد هدف شما از اندام ایده آل چیست، می بایست هدف خاصی را معین کرده و در راستای آن پیش روید تا به آن برسید. مرحله بعدی بعد از انتخاب هدف، انتخاب نحوه انجام آن است. شما باید تصمیم بگیرید به چه نحو می خواهید برنامه خود را انجام دهید. آیا می خواهید به باشگاه بروید؟ یا با برنامه ها و ویدئو های آموزشی خانگی ورزش کنید، کلاس های زومبا و دوی ماراتون نیز انتخاب های بعدی هستند. اهمیتی ندارد کدام روش را انتخاب کنید. هر کدام را که با خلق و خوی شما سازگاری بیشتری دارد و حس بهتری را به شما می دهد انتخاب کنید. داشتن یک دفترچه خاطرات که وزن ابتدایی، وزن دلخواه و جزئیات برنامه ورزشی و غذایی خود را در آن یادداشت کنید، می تواند کمک زیادی کند. امروزه، بسیاري از باشگاه ها، برنامه ورزشی و غذایی خاصی مختص عروس ها ارائه می دهند.

ماه دوم - شروع کلاس های ورزشی

ماه دوم - شروع کلاس های ورزشی

اگر برای داشتن اندام ایده آل در روز عروسی تصمیم جدی دارید یک برنامه قدرتی و تخصصی می تواند به شما کمک شایانی کند. توجه داشته باشید داشتن زمان کافی و پایدار برای موثر بودن برنامه بسیار مهم است. اینکه بتوانید در زمان معین شده برنامه خود را شروع کرده و در زمان مقرر به پایان برسانید بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. اگر می خواهید بر روی عضلات شکم کار کنید، ورزش های متناسب برای این عضلات را انتخاب کرده و با وزنه بیشتر کار کنید. در فعالیت های ورزشی حتما به رژیم غذایی خود اهمیت دهید ورزش بدون رژیم غذایی مناسب فقط آسیب به بدن است که برای شما خوب نمی باشد.

ماه سوم – ورزش های هوازی

ماه سوم – ورزش های هوازی

در این ماه انجام فعالیت های هوازی می تواند برای سلامتی و تناسب اندام شما مناسب باشد. توجه داشته باشید ورزش نه تنها به شما برای داشتن وزن و اندام ایده آل کمک می کند بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار مفید است. برای انجام ورزش هوازی می توانید از بین ورزش های مانند زومبا، رقص، دو، شنا و کلاس اسپینینگ و … یکی را انتخاب کنید. سعی کند هر کدام را که به شما حس بهتری می دهد انتخاب کنید زیرا اگر از ورزش کردن لذت ببرید در هدفتان نیز مصمم تر خواهید بود.

ماه چهارم – رژیم و لباس عروس

ماه چهارم – رژیم و لباس عروس

به احتمال زیاد شما رژیم غذایی را همزمان با ورزش شروع کرده اید، اما اگر در آن وقفه ای انداخته اید وقت آن است که دیگر تکانی به خود داده و برای رسیدن به اندام ایده آل در روز عروسی تصمیم جدی بگیرید. رژیم غذایی از مهمترین علل رسیدن به تناسب اندام است اگر شما 9 ماه مانده به عروسی آن را شروع کنید، می توانید با رعایت تمامی نکات آن به وزن ایده آل خود برسید. روش های مختلفی برای سنجش کاهش وزن در زمان در زمان مقرر شده وجود دارد. بهترین راه برای یک رژیم مناسب، استفاده از روش قدیمی شمارش کالري هاي دریافتی در طول روز است. در این روش شما می توانید هر نوع مواد خوراکی با آگاهی از کالری آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که در روز مقدار مناسبی کالری دریافت کنید یعنی این مقدار حالت متناسبی داشته باشد نه زیاد و نه کم باشد. مشورت با متخصص تغذیه یا مربی شخصی در این امر می تواند به شما کمک زیادی کند در غیر اینصورت با کمی تحقیق خودتان نیز  اطلاعاتی در این خصوص پیدا کنید. انتخاب لباس عروسی را از این ماه شروع کنید، اگر رژیم و ورزش خود را تا به اینجا خوب انجام داده باشید تغییرات را حس خواهید کرد و از پوشیدن لباس عروس حس خوبی خواهید داشت. این مرحله در هر دو حال تغییر وزن یا عدم تغییر وزن می تواند انگیزه ای برای تلاش مدام باشد. در صورتی که خود را بدون نقص و با اندامی عالی در لباس عروس تصور کردید، انگیزه ي بیشتري براي ادامه ي راه خواهید داشت.

ماه پنج – مراقبت پوستی

ماه پنج – مراقبت پوستی

اکنون هشت ماه به عروسی مانده و زمان آن رسیده روی پوست خود متمرکز شوید.  برخورداری از پوست صاف و بدون جوش و ناصافی بسیار حائز اهمیت است. برای مراقبت از پوست نیز باید یک برنامه منظم و اصولی داشته باشید. اگر از پاک کننده ها و مرطوب کننده ها استفاده نمی کنید، این کار را شروع کنید و روزانه هنگام بیدار شدن و شب ها قبل از خواب، از این دو محصول کاربردی استفاده کنید. ماساژ صورت به کاهش استرس و داشتن پوست صاف کمک زیادی می کند پس انجام آن را به برنامه خود اضافه کنید. در صورتی که نگران لک و آکنه های پوستی خود هستید می توانید از کرم های مخصوص آن استفاده کنید و اگر عمیقا نگران ناهمواری های پوستی خود هستید می توانید با متخصص پوست برای لیزر و بوتاکس مشورت کنید. از رژیم غذایی که به داشتن پوستی صاف کمک می کند استفاده نمایید غذا هایی مانند ماهی، میگو، بادام و … بسیار مغذی هستند. توجه داشته باشید برای برخورداری از پوست صاف باید همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.

ماه شش - نگاهی به تمام کارهاي این چند ماه اخیر بیندازید

ماه شش - نگاهی به تمام کارهاي این چند ماه اخیر بیندازید

زمان آن رسیده که مسیر رشد و تلاش های خود را بررسی کنید. در این مرحله باید ببینید آن هدف گذاری که کرده بودید آیا تا به اینجا به آن نزدیک شده اید یا خیر باید ببینید آیا عضلات شما در حال شکل گیری هستند؟ آیا در مسیر کاهش وزن قرار دارید؟ اگر جواب بله است برای ادامه مسیر انگیزه خوبی خواهید داشت. اگر جواب نه است می توانید از برنامه های شش ماهه برای رسیدن به هدف در زمان مقرر استفاده کنید. کمک گرفتن از یک مربی شخصی نیز می تواند شما را به اهداف خود نزدیکتر کند.

ماه هفت تا ماه دوازده – ریلکسیشن و انجام تمامی کار ها با آرامش

ماه هفت تا ماه دوازده – ریلکسیشن و انجام تمامی کار ها با آرامش

اگر شما تا به اینجا تمام تلاش خود را برای رسیدن به وزن ایده آل انجام داده اید باید در مسیر خود ثابت قدم باشید. در واقع این کار سختی نیست و برای بی عیب و نقص بودن در بهترین روز زندگی خود نیاز به صبر و تلاش دارید. توجه داشته باشید شما زیبا هستید با هرگونه اندام، پوست و … که دارید و همسر شما اینگونه شما را انتخاب کرده است. بنابراین اگر به نتیجه که می خواستید نرسیده اید جای نگرانی نیست می توانید تلاش کنید و به حد نرمالی خود را برسانید. انتخاب لباس عروس، سالن آرایشی، نوع گریم و میکاپ و بسیاری از موارد دیگر به اندازه رسیدن به اندام ایده آل در روز عروسی مهم است. در صورتی که تمامی موارد گفته شده را شما در نظر بگیرید، با رعایت تمامی اصول یک برنامه خوب آن را انجام دهید. به یک تناسب اندام ایده آل خواهید رسید و در روز عروسی خود منحصر به فرد خواهید بود و مانند یک الماس می درخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *