مش مو و هایلایت چه تفاوتی دارند و انواع آن کدامند؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مش مو و هایلایت چه تفاوتی دارند و انواع آن کدامند؟

مش مو و هایلایت چه تفاوتی دارند و انواع آن کدامند؟

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی مش مو و هایلایت چه تفاوتی دارند و انواع آن کدامند؟

تاریخ امروز: [wikiwordpress]

مش مو و هایلایت چه تفاوتی دارند و انواع آن کدامند؟

مش مو و هایلایت چه تفاوتی دارند و انواع آن کدامند؟

مش مو و هایلایت مو به تغییر رنگ مو و ایجاد تضاد با استفاده از رنگ های روشن و تیره گفته می شود. بسیاری از بانوان و همچنین آقایان خواستار تغییر کمی در چهره خود هستند و با استفاده از رنگ روشن مانند مش مو که با استفاده از دکلره و اکسیدان انجام می شود یک تغییر اساسی در چهره ایجاد می کنند که زیبایی خاص خود را دارد و اگر شما بخواهید فقط تغییر کمی در رنگ و تضادی بین رنگ روشن و رنگ زمینه تیره موهای خود ایجاد شود می توانید از هایلایت مو استفاده کنید. این دو روش جز معروف ترین روش های رنگ مو در سراسر جهان می باشد و هر کدام طرفداران خود را دارند. در هر دو روش تکه های مشخصی از مو جدا شده و رنگ متفاوتی با بقیه مو می گیرند.

مش مو و هایلایت چه تفاوتی دارند و انواع آن کدامند؟

مش مو و هایلایت چه تفاوتی دارند و انواع آن کدامند؟

مش مو و هایلایت چه تفاوتی دارند و انواع آن کدامند؟

در صورتی که تفاوت رنگ موی پایه و قسمت های جداشده مو تا سه درجه باشد، به آن هایلایت مو گویند و در صورتی تفاوت رنگ تا 5 درجه باشد به آن مش مو گویند. همانطور که گفته شد برای مش مو اغلب از دکلره استفاده می شود در حالی که برای هایلایت مو با استفاده از رنگ مو می توان به رنگ دلخواه مورد نظر رسید. توجه داشته باشید انجام این دو روش نیازمند افراد حرفه ای و متخصص می باشند تا بتوانند ترکیب رنگ روشن را با رنگ زمینه تیره به نحوی ترکیب کنند که یک رنگ خوب از آن ایجاد شود. آموزشگاه عالی عریس دوره تخصصی کار با مواد را که شامل آموزش مش مو و هایلایت مو را با جدیدترین متد و بالاترین سطح آموزشی برگزار می کند، تا افراد با شرکت در آن به یک فرد متخصص تبدیل شوند. ما در این مقاله می خواهیم تفاوت مش مو و هایلایت مو را بررسی کنیم و انواع آن را شرع دهیم برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

مش مو چیست؟

مش مو چیست؟

مش مو چیست؟

مش مو به معنی روشن کردن لایه هایی از مو توسط دکلره است که به دلخواه می توان تمام یا قسمتی از مو ها را در بر بگیرد. این روش اگر توسط افراد حرفه ای انجام گیرد در بعضی مواقع با خلاقیت انجام دهنده در نحوه پیاده سازی آن حتی مدل های متفاوت و زیباتری خلق می شود که شگفت انگیز به نظر می رسد. در این روش با استفاده از دکلره، روشن کردن مو ها با رنگ های بلوند و پلاتینی و گاهی رنگساژ می باشد. اگر می خواهید از رنگ های روشن بهره ببرید و یک تغییر اساسی در موهای خود ایجاد کنید مش مو مناسب شما می باشد.

انواع مش مو

هایلایت مو چیست؟

هایلایت مو چیست؟

هایلایت مو به ایجاد لایه هایی روشن از مو در لابه لای تیره مو گفته می شود. اگر می خواهید موهای شما به اندازه 3 درجه روش شود و تناژ تیره مو حفظ شود و فقط تغییر کمی در رنگ مو ها ایجاد شود به نحوی که تضاد بین رنگ تیره و روشن حفظ شود این روش مناسب شما می باشد. این روش براقیت خاصی به موها می دهد و بسیار مورد توجه در بین بانوان و برخی آقایان است. میزان آسیب رسیدن در هایلایت مو کمتر می باشد زیرا مو های اصلی رنگ نمی شوند.

انواع مش مو

انواع مش مو

انواع مش مو

  • مش هایلایت: همانطور که به آن اشاره کردیم این روش برای افرادی که می خواهند فقط قسمت هایی از موی خود را که تیره است روشن کنند به کار می رود. در این حالت لایه هایی از مو به صورت تقریبی 2 تا 3 درجه نسبت به رنگ واقعی مو روشن تر شده و تغییر می کند.

  • مش لولایت: یکی دیگر از روش های مش مو، لولایت مو که کاملا برعکس هایلایت مو است به این معنی که تصور کنید شما دارای موهای روشن هستید و می خواهید لایه هایی از آن ها را به رنگ تیره در بیاورید. مش لولایت در این صورت تارهای موی شما را به اندازه 2 تا 3 درجه تیره می کند.

انواع مش مو

انواع مش مو

انواع مش مو

  • مش فرینگ: این نوع مش مخصوص اشخاص خاصی است. کسانی که می خواهند موهای خود را کاملا به رنگ تیره یا به رنگ روشن در بیاورند این روش مناسب آن ها می باشد.

  • مش سان لایت: این روش نیز نوع خاصی است که قسمت بالای موی سر (ساقه مو) به رنگ تیره خواهد بود و قسمت های زیرین (ریشه مو) که مابقی مو می باشد به رنگ روشن (بلوند) خواهد بود.

  • مش مون لایت: در این روش موها به بخش های مختلفی تقسیم می شود و هر بخش جدا شده دکلره زده می شود. در نهایت بعد از این مرحله با توجه به سلیقه افراد از رنگ های مختلف فانتزی به دلخواه مشتری استفاده می شود.

انواع هایلایت مو

انواع هایلایت مو

انواع هایلایت مو

هایلایت مو در سال های گذشته یکی از ترند های رنگ کردن مو شده است و بین بانوان بسیار رایج شده است. این روش انواع مختلفی دارد که به شرح زیر می باشد.

هایلایت مو طبیعی: در این مدل می بایست رنگ جدید یک الی دو درجه از رنگ پایه مو روشن تر باشد، دلیل این موضوع به این دلیل اهمیت دارد تا بعد از اتمام کار حالت طبیعی داشته باشد. افرادی که جنس موی خوبی داشته باشند با استفاده از هلایت موی طبیعی موهایشان جلوه بسیار زیبایی پیدا خواهد کرد.

انواع هایلایت مو

انواع هایلایت مو

انواع هایلایت مو

هایلایت مو تیکه ای: در این نوع مش می بایست هایلایت مو چند درجه از رنگ پایه مو روشن تر باشد. در صورتی که موهای پرپشت و ضخیمی دارید این نوع مناسب موی شما خواهد بود. در این روش موها به دسته های سه سانتی متری تقسیم شده و عملیات رنگ زدن آن ها شروع می شود.

انواع هایلایت مو

انواع هایلایت مو

انواع هایلایت مو

هایلایت مو مخفی: اگر شما هم جز دسته ای از افراد هستید که نمی خواهید هایلایت موی شما محسوس باشد این روش می تواند برای شما مناسب باشد. افرادی که به صورت کلی موهای آن ها همیشه باز است این روش جلوه زیبایی به موهایشان می دهد.

انواع هایلایت مو

انواع هایلایت مو

انواع هایلایت مو

هایلایت مو آمبره: این روش مش مو در هایلایت را کم تر کسی احتمال دارد نشناسد زیرا به دلیل اینکه کم ترین آسیب را به مو ها وارد می کند جز پرطرفدارترین روش های هایلایت مو شناخته می شود. هایلایت مو آمبره ساقه مو را روشن تر و ریشه موها را تیره تر می کند. به دلیل رنگ زیبا در عین حالت طبیعی که دارد جلوه زیبایی به ظاهر موهای شما می بخشد.

انواع هایلایت مو

انواع هایلایت مو

انواع هایلایت مو

هایلایت مو فویل: این روش باتوجه به اسمی که دارد از فویل جهت پیچاندن دور موهای رنگ شده و استفاده از آن هنگام رنگ کردن استفاده می شود. شما می توانید انواع طبیعی، تیکه ای و آمبره را با این تکنیک پیاده سازی کنید.

تفاوت مش مو و هایلایت

تفاوت مش مو و هایلایت

تفاوت مش مو و هایلایت

هدف از به کار بردن مش و هایلات در موها تغییر رنگ قسمتی از مو با قسمت دیگر و ایجاد تضاد زیبایی رنگ های روشن و تیره می باشد. در صورتی که در این تغییر رنگ قسمت های رنگ شده جدید، روشن تر از رنگ پس زمینه باشد به آن هایلایت مو گفته می شود. توجه داشته باشید که در انجام مش نیز این امکان وجود دارد که پس زمینه روشن باش و تار های رنگ شده جدید دارای رنگ های تیره باشد. لازم به ذکر است در انجام مش الزاما باید از دکلره برای روشن کردن مو ها استفاده شود و اگر از رنگ های طبیعی برای روشن کردن موها بدون استفاده از دکلره استفاده شود آن هایلایت خواهد بود. از دیگر تفاوت های مش مو و هایلایت در تفاوت رنگ موهای پایه و تارهای رنگ شده جدید است. در هایلایت معمولا تفاوت رنگ در حد ۳ درجه است در صورتیکه  تفاوت رنگ مش مو در حدود ۷ درجه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مش مو و هایلایت چه تفاوتی دارند و انواع آن کدامند؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری