آموزش تاتو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش تاتو

آموزش تاتو

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش تاتو

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
آموزش تاتو

آموزش تاتو

آموزش تاتو یکی از حوزه های تخصصی در رشته زیبایی و بهداشتی می باشد که یادگیری آن مرتبط با درک و شناخت هنر خالکوبی می باشد. استفاده از رنگ هایی مانند جوهر بر روی پوست به شکل طرح های هنری را تاتو میگویند. تاتو دو نوع همیشگی و موقت دارد در نوع همیشگی پاک شدن آن وجود دارد اما با روش های سخت و هزینه بر میسر خواهد شد. تاتو به دلایل مختلفی استفاده میشود برخی به خاطر رفتار فرقه ای و برخی به دلیل زیبایی، افرادی نیز برای یک عقیده خاص و شخصی از آن بهره می برند. این هنر دوست داشتنی دارای مزایا و معایب مشخصی می باشد. برای بهره مندی از آن باید تمام ابعاد در نظر گرفته شود زیرا ممکن است بعد از طراحی به دلایلی پشیمان شوید که این مسئله مشکل ساز خواهد شد.

آموزش تاتو

آموزش تاتو

آموزش تاتو یکی از حوزه های تخصصی در رشته زیبایی و بهداشتی می باشد که یادگیری آن مرتبط با درک و شناخت هنر خالکوبی است. استفاده از رنگ هایی مانند جوهر بر روی پوست به شکل طرح های هنری را تاتو میگویند. تاتو دو نوع همیشگی و موقت دارد در نوع همیشگی پاک شدن آن وجود دارد اما با روش های سخت و هزینه بر میسر خواهد شد. تاتو به دلایل مختلفی استفاده میشود برخی به خاطر رفتار فرقه ای و برخی به دلیل زیبایی، افرادی نیز برای یک عقیده خاص و شخصی از آن بهره می برند. این هنر دوست داشتنی مزایا و معایب مشخصی دارد. برای بهره مندی از آن باید تمام ابعاد در نظر گرفته شود زیرا ممکن است بعد از طراحی به دلایلی پشیمان شوید که این مسئله مشکل ساز خواهد شد.

تاتو چیست؟
تاتو چیست؟

تاتو چیست؟

مختصری از تاتو

کلمه تاتو که به معنی نشانه گذاری می باشد بر روی پوست با رنگدانه هایی نشانه هایی با رنگ و بوی هنر حک می کند. انواع مختلفی از این هنر خاص و قدیمی وجود دارد که آشنایی با آن در انتخاب درست طرح و معنای هر طرح موثر خواهد بود.

 دلایل مختلفی برای استفاده از تاتو وجود دارد. تاتو می تواند مانند یک آرایش برای زیبایی مداوم و همیشگی استفاده شود یا می تواند برای پوشش نقایص و آثار مخرب پوستی مانند سوختگی، ماه گرفتگی، جای زخم و از این قبیل موارد استفاده کرد. از منظر دیگر تاتو برای نشان دادن وابستگی به گروه و فرقه خاص می باشد. حال سوال این است که برای انجام این هنر چه باید کرد؟  آموزش تاتو یک فیلد تخصصی می باشد که لازمه آن آگاهی کامل از نحوه انجام و تجربه عملی در پیاده سازی آن میباشد. با آموزشگاه عریس همراه باشید تا با آموزش  و نحوه انجام این هنر دوست داشتنی بیشتر آشنا شوید.

آموزش تاتو
آموزش تاتو

آموزش تاتو

آموزش تاتو

برای پیاده سازی تاتو اولین قدم توانایی طراحی و ترسیم طرح مورد نظر بعد از انتخاب آن میباشد. افرادی طرح های خود را از طریق مدل های قبلی یا طرح ابداعی خودشان انتخاب می کنند. اینکه طرحی بر روی کاغذ به زیبایی طراحی شود دلیل بر طراحی زیبا بر روی بدن نیست زیرا این دو کاملا متفاوت از هم می باشد. محل قرارگیری تاتو نیز اهمیت زیادی دارد افراد همیشه علاقه مند به طراحی تاتو در نقاطی از بدن مانند دست ها، پاها، گردن و یا حتی کمر می باشند جایی که در معرض دید باشد. انتخاب افرادی که بتوانند طرح مورد نظر را به خوبی پیاده سازی کنند و یا استدیو های معتبر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر شما به یادگیری تاتو علاقه مند باشید این آموزش میتواند گستره دید زیادی از این هنر به شما دهد. البته برای یادگیری به صورت حرفه ای و دریافت مدرک شما نیاز به شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی می باشید که آموزشگاه عالی عریس با برخورداری از اساتید مجرب و اعطای مدرک بین المللی و معتبر پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

تفاوت بین روش انجام تاتو در قدیم و جدید
تفاوت بین روش انجام تاتو در قدیم و جدید

تفاوت بین روش انجام تاتو در قدیم و جدید

تفاوت بین روش انجام تاتو در قدیم و جدید

در روش های قدیمی به دلیل عدم وجود وسایل و تجهیزات حرفه ای تاتو بسیار دردناک و سخت انجام میشد اما امروزه با پیشرفت علم و اختراع انواع تجهیزات انجام این کار تا حدودی سهولت پیدا کرده است. روش های قدیمی از نظر بهداشتی اصلا مورد تایید نبوده و امکان ابتلا به بیماری ها بسیار زیاد بوده حال آنکه اگر در محیط آلوده نیز انجام میشد کار را بسیار دشوار تر روبه رو میکرد. این روش به این صورت بود، ابتدا طرح مورد نظر بر روی پوست با سوزن طراحی میشد که بسیار دردناک بود سپس با استفاده از رنگ هایی مانند جوهر یا سرمه، نیل و هر چیزی که ماندگاری بالایی داشته باشد، روی پوست قرار داده میشد تا جذب پوست شود و به طرح مورد نظر مبدل شود. حال آنکه در روش های جدید خبری از درد و سختی نیست و با استفاده از یک سوزن که به سوزن سر طلایی معروف است طرح مورد نظر با یک خودکار کم رنگ بر روی بدن طراحی شده سپس جوهر و رنگ مورد نظر از طریق سوزن طلایی بر روی پوست نقش بسته میشود لازم به ذکر است که این عمل نیز دارای درد می باشد که در مقایسه با روش های قدیمی بسیار ناچیز است.

حکم تاتو در قوانین ایران و از نظر اسلام چیست؟

حکم تاتو در قوانین ایران و از نظر اسلام چیست؟

حکم تاتو در قوانین ایران و از نظر اسلام چیست؟

از نظر اسلام هر چیزی که  بر روی پوست مانع از رسیدن آب به سطح پوست در هنگام وضو و غسل شود حرام میباشد. حال آنکه تاتو بر روی پوست قرار نمیگیرد و در زیر پوست گنجانده میشود پس مانعی برای رسیدن آب به سطح پوست نمیباشد. اکثرا مراجع نیز انجام تاتو را مجاز اعلام کرده اند و مشکلی در انجام خالکوبی وجود ندارد.

قوانین ایران نیز انجام تاتو را یک عمل غیر معقول نمیداند و جرمی برای آن ثبت نمیشود. آموزش تاتو اگر مورد تایید وزارت بهداشت باشد و در چارچوب بهداشتی برگذار شود. مورد تایید بوده و مشکلی در برگزاری و آموزش آن وجود ندارد.

انتخاب حرفه تاتو بدن به عنوان شغل در کشور ایران
انتخاب حرفه تاتو بدن به عنوان شغل در کشور ایران

انتخاب حرفه تاتو بدن به عنوان شغل در کشور ایران

انتخاب حرفه تاتو بدن به عنوان شغل در کشور ایران

امروزه تاتو به یک صنعت تبدیل شده جایی که افراد می توانند با کسب تخصص و انجام طرح ها و تجربه موفق به یک درآمد عالی دست پیدا کنند. خوشبختانه آموزش تاتو نیز مثل ایام قدیم نیست و با وجود مراکز معتبر آموزشی یادگیری این حرفه و موفقیت در آن ساده به نظر میرسد. اگر شما هم جز افرادی هستید که به این رشته هنری علاقه دارید شک به دلتان راه ندهید. این رشته نیازی به آموزش یا تخصص و مهارت از پیش تعریف شده ندارد و هر کسی با شرکت در دوره های آموزشی می تواند آن را فرا بگیرد. در این مسیر اگر هنر طراحی و نقاشی شما خوب باشد یک امتیاز مثبت محسوب میشود. اگر طراحی خوبی نداشته باشید نگران نباشید زیرا طرح های آماده و تجهیزاتی وجود دارند که بااستفاده از آن ها می توانید طرح ها را بر روی بدن کپی کرده و به راحتی طرح مورد نظر را پیاده سازی کنید.

آموزش تاتو
نکاتی درباره آموزش تاتو

نکاتی درباره آموزش تاتو

نکاتی درباره آموزش تاتو

احتمالا همه ی افراد بتوانند بدون اینکه سررشته ای از تاتو بدانند با شرکت در دوره های آموزشی درآمدی را حاصل کنند اما اگر بخواهید به یک تاتو آرتیست حرفه ای تبدیل شوید صرفا شرکت در دوره های آموزشی کافی نخواهد بود. تاتو یک هنر است و لازمه این هنر طراحی و نقاشی میباشد. به جرعت می توان گفت خالکوبی یکی از زیرشاخه های هنر نقاشی و طراحی به شمار میرود زیرا شما به جای طراحی بر روی بوم یا کاغذ این طرح را بر روی بدن پیاده میکنید که به مراتب حساس تر و سخت تر می باشد و دقت بیشتری را میطلبد.

همانطور که تکنیک طراحی به روش های مختلفی مانند سیاه قلم،مداد رنگی، پاستل و… تقسیم می شود. خالکوبی هم از این قضیه مستثنی نیست آگاهی از تکنیک های این هنر برای تاتوآرتیست ها بسیار ضرورت دارد

    نکاتی درباره آموزش تاتو
    نکاتی درباره آموزش تاتو

    نکاتی درباره آموزش تاتو

    نکاتی درباره آموزش تاتو

    آموزش تاتو شامل سه بخش مهم می باشد که توجه به آن بسیار مهم می باشد.

    • تکنیک تاتو: لازمه موفقیت در همه ی کار ها دانستن تکنیک آن کار می باشد. تاتو که یکی از زیر مجموعه های هنر طراحی می باش. افراد فعال در آن باید با تکنیک های آن آشنا شده و بصورت عملی به کار ببرند. سوال این است که تکنیک های تاتو را چگونه فرا بگیریم جای نگرانی نیست شما می توانید با شرکت در دوره های آموزش تاتو مرکز عالی عریس با تمامی تکنیک های این هنر زیبا آشنا شوید.

    • وسایل مورد نیاز مرکز آموزش تاتو: لازمه انجام تاتو استفاده از ابزارهای خاصی میباشد که برای تهیه آن ها از اساتید مربوطه کمک بگیرید و با تهیه آن ها نحوه به کاربردن آن  را در کلاس های آموزشی یاد بگیرید.

    • طراحی: طراحی بخش مهمی را در این کار برعهده دارد. طبیعتا افرادی که طراحی خوبی داشته باشند با یادگیری تکنیک های این کار مسیر موفقیت برایشان هموار تر خواهد شد اما جای نگرانی نیست برای کسانی که سر رشته ای از طراحی نداشته باشند با شرکت در دوره های آموزش تاتو عریس و با تکرار و تمرین، تلاش رسیدن به موفقیت حتمی خواهد بود. 

    آموزش تاتو و انواع سوزن در آن
    آموزش تاتو و انواع سوزن در آن

    آموزش تاتو و انواع سوزن در آن

    انتخاب حرفه تاتو بدن به عنوان شغل در کشور ایران

    • سوزن های سرگرد: برای این نوع سوزن ها از سرپلاک R استفاده شده وچیدمان آن ها بصورت دایره ای می باشد. نوع RL برای خط اندختن کاربرد دارد. سوزن های شماره 9 به دلیل اینکه دراین طرح سوزن های تاتو به هم چسبیده و نزدیک به هم میباشند کاربرد کمتری دارند. در این مدل برای طراح های ضحیم از سوزن های بیشتر استفاده میشود. برای سایه زدن و پر کردن جاهای خالی کوچک از مدل RS استفاه میشود. فاصله سوزن ها در این مدل کم و چینش بصورت فاصله دار میباشد.

    • سوزن های سر تخت: برای سایه های یکدست از سوزن های طرح F که ردیف سوزن های تخت به هم چسبیده تشکیل شده است استفاده میشود. پرکردن یا سایه زدن برعهده سوزن تخت M1 میباشد که دو ردیف سوزن تخت بصورت جدا و بافاصله از هم قرار گرفته اند. برای سایه زدن های تیره و منظم نیز از مدل M2 که بصورت دو ردیف بصورت چسبیده و با فاصله کم از هم قرار گرفته است استفاده میکنیم.

    10 پاسخ

    1. سلام آیا دوره های آموزشی مردانه هم در آموزشگاه عریس وجود دارد من میخوام تاتو یاد بگیرم؟

    2. سلام برای یادگیری تاتو چجوری می تونم توی کلاس ها شرکت کنم و چقدر طول میکشه که بصورت حرفه ای یاد بگیرم؟

    3. سلام من به عنوان یک خانم ایا میتونم در حوزه تاتو بدن در ایران فعالیت کنم؟

    4. سلام خسته نباشید. من طراحی و نقاشیم خوب نیست ولی خیلی به فعالیت در حوزه تاتو علاقه دارم بنظرتون میتونم یاد بگیرم این رشته رو یا بیخیالش شم؟

    5. سلام بعد از یادگیری تاتو آیا مدرک به ما داده می شود؟ آیا میتونیم به عنوان یک شغل ازش درآمد زایی کنیم

    6. سلام عزیزم. بله شما میتونید در کلاس های آموزشی آکادمی عالی عریس شرکت کنید. سرفصل های آموزش تاتو در این مرکز بعنوان یکی از جامع ترین سرفصل های آموزشی میباشد که در آن بیش از سی سبک بصورت حرفه ای آموزش داده میشود ، برای ثبت نام در دوره های اموزشی تتو میتونید از طریق مراجعه به قسمت ثبت نام و بصورت کاملا انلاین در کلاسهای مرکز شرکت کنید ، لازم به ذکر است در این دوره اموزشی ضمن اموزش انواع سبک های رایج تاتو دو سبک انحصاری مرکز را هم فرا خواهید گرفت .

    7. سلام عزیزم. برای ثبت نام در دوره های اموزشی تتو میتونید از طریق مراجعه به قسمت ثبت نام و بصورت کاملا انلاین در کلاسهای مرکز شرکت کنید ، لازم به ذکر است در این دوره اموزشی ضمن اموزش انواع سبک های رایج تاتو دو سبک انحصاری مرکز را هم فرا خواهید گرفت .بستگی به توانایی خود شما حدود 20 روز زمان بر خواهد بود.

    8. سلام عزیزم. بله خوشبختانه تاتو در ایران خصوصا حوزه بانوان از استقبال خوبی برخوردار است و شما می تونید با یادگیری و دریافت مدرک تخصصی آن در این حوزه فعالیت کنید

    9. سلام عزیزم. شما میتونید با شرکت در کلاس های آموزش این روش را یاد بگیرید در خصوص طراحی و نقاشی نیز با توجه به علاقه و تلاش می توانید در این زمینه پیشرفت کرده و موفق شوید.

    10. سلام عزیزم. بله مدرک تخصصی اعطا میشود، مدارک بین المللی صادر شده توسط مرکز آموزش عالی عریس دارای اعتبار در بیش از 34 کشور بوده و مورد تایید سفارت کشور مورد نظر میباشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

    انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش تاتو
    این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

    فهرست مطالب

    آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
    آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری