آموزش بن مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش بن مژه

آموزش بن مژه

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش بن مژه

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
آموزش بن مژه

آموزش بن مژه

بن مژه (lashliner) یکی از خدمات زیبایی در قسمت مژه ها می باشد. اگر به دنبال زیبایی چشم هایتان هستید و دوست دارید مژه های شما پرپشت و تیره دیده شود این روش می تواند برای شما موثر باشد. بن مژه یکی از روش های دائمی و نیمه دائمی می باشد، که می توانید با استفاده از آن به مدت طولانی از مژه های رنگی و جذاب لذت ببرید.

معرفی بن مژه

معرفی بن مژه

بن مژه (lashliner) یکی از خدمات زیبایی در قسمت مژه ها می باشد. اگر به دنبال زیبایی چشم هایتان هستید و دوست دارید مژه های شما پرپشت و تیره دیده شود این روش می تواند برای شما موثر باشد. بن مژه یکی از روش های دائمی و نیمه دائمی می باشد، که می توانید با استفاده از آن به مدت طولانی از مژه های رنگی و جذاب لذت ببرید. در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوصی رنگدانه ها را در قسمت بالا و یا پایین مژه ها بنا برسلیقه مشتری درریشه مژه تزریق می کنند. افرادی که خواستار چشم های زیبا و برجسته هستند. توسط این روش می توانند مژه های تیره و پری داشته باشند. در این روش از دستگاه مخصوصی استفاده می شود که دارای دقت بالایی می باشد و رنگدانه ها را در ریشه مژه ها وارد می کند. این کار توسط یک سوزن بسیار ریز انجام می گیرد که خطوط ریز و نازکی را در قسمت مژه ها طراحی می کند. تصور بعضی افراد این است که این خطوط ریز چه تاثیری می توانند بر روی مژه ها ایجاد کنند؟ باید بگوییم که شاید در ابتدا تاثیر آن را مشاهده نکنید ولی نتیجه کار کاملا متفاوت خواهد بود به همین دلیل است که بانوان زیادی جذب این روش شده اند. بن مژه به دو روش تاتو و میکروپگمنتیشن صورت می گیرد که هر دو به صورت طولانی مدت می باشند و میتوانید بین چندماه تا چند سال از این روش جذاب بهره مند شوید.

معرفی بن مژه
معرفی بن مژه

معرفی بن مژه

معرفی بن مژه

آموزش بن مژه حساسیت و دقت، همچنین مهارت و تکنیک به خصوصی را می طلبد زیرا افراد با حساس ترین قسمت عضو صورت یعنی چشم ها سرو کار خواهند داشت از این رو حفظ سلامت چشم ها در عین پیاده سازی دقیق طرح خواسته شده مشتری در اولویت می باشد. برای آموزش بن مژه باید در بهترین آموزشگاه ها تعلیم ببینید تا بتوانید به نحو احسن این روش را یاد بگیرید، آکادمی عالی عریس جز بهترین آموزشگاه های خاورمیانه دوره های آموزشی بن مژه را به صورت تخصصی و با جدیدترین متدها برگزار می کند. ما در این مقاله آموزش مختصری از بن مژه برای آشنایی با این حوزه برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه عریس همراه باشید.

بن مژه چیست؟
بن مژه چیست؟

بن مژه چیست؟

بن مژه چیست؟

تزریق رنگدانه ها در ریشه مژه های بالا و پایین برای پرتر دیده شدن بن مژه می گویند. زیبایی و پرپشت و تیره دیده شدن مژه ها همیشه از معضلات خانم ها بوده و آن ها با استفاده از مواد آرایشی همیشه سعی در رفع آن می بودند. از آنجا که چشم های برخی افراد به مواد آرایشی حساسیت دارند. همچنین استفاده روزمره و طولانی مدت از لوازم آرایشی چه بسا اگر مرغوب و باکیفیت نباشند آسیب های زیادی به مژه و چشمان افراد وارد می کنند. برای خانم های خوش سلیقه که همیشه دوست دارند زیبا و کامل به نظر برسند بن مژه می تواند راهکار کاربردی برایشان باشد. این کار سلیقه ای می باشد افرادی تمایل دارند رنگدانه ها در بین مژه ها تزریق  شود و گروهی دیگر فقط یک خط در اطراف مژه ها می خواهند طراحی شود که مانند خط چشم به نظر می رسد.

بن مژه برای چه چشم هایی مناسب است؟
بن مژه برای چه چشم هایی مناسب است؟

بن مژه برای چه چشم هایی مناسب است؟

بن مژه برای چه چشم هایی مناسب است؟

بن مژه برای افرادی که علاقه ای به آرایش ندارند ولی می خواهند صورت آن ها بی روح نباشد و در عین سادگی زیبا به نظر برسند مناسب می باشد. کسانی هم که دارای چشم های بی حالت و مژه های کم پشت هستند می توانند با استفاده از بن مژه به چشم های خود حالت دلخواهی ببخشند و موجب جذابیت آن شوند. بانوانی که از کم حجمی مژه های خود رنج می برند و چشم هایشان بی روح به نظر می رسد می توانند با این روش باعث پر پشت دیده شدن مژه های خود شوند و اعتماد به نفس از دست داده خود را به دست آورند. افرادی که علاقه ای به خط چشم های ضخیم ندارند و فقط دنبال یک تفاوت کوچک در قسمت چشم هایشان هستند که طبیعی جلوه دهد این روش کاربردی می باشد.

عوارض بن مژه
عوارض بن مژه

عوارض بن مژه

عوارض بن مژه

بن مژه همانند سایر موارد دیگر علاوه بر مزایای زیادی که دارد از معایبی نیز برخوردار می باشد. تمام افرادی که قصد انجام این روش را داشته باشند باید بدانند که پاک شدن بن مژه کار بسیار سختی می باشد که در برخی مواقع به دلیل حساسیت چشم ها عملا امکان پذیر نمی شود. بنابراین افراد باید قبل از انجام این روش با آگاهی کامل و تصمیم قاطع اقدام به انجام آن کنند. یکی از عوارضی که در استفاده از این روش امکان وقوع آن زیاد می باشد ریزش مژه ها می باشد به دلیل استفاده از مواد شیمیایی امکان ریزش مژه ها وجود خواهد داشت. هم چنین حساسیت بالای انجام آن حتما باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد تا به چشم ها آسیب وارد نشود. توجه داشته باشید که بانوان باردار، افرادی که حساسیت و یا عفونت چشمی دارند و کسانی که به صورت مداوم در زیر نورخورشید و اشعه ماورا بنفش هستند انجام این روش برای آن ها ممنوع است. از عوارض دیگری که می توان برای آن نام برد به شرح زیر است.

عوارض بن مژه

عوارض بن مژه

عوارض بن مژه

  • استفاده از مواد رنگی و سوزن با سرعت بالا توسط ارائه دهنده خدمات غیر حرفه ای این کار خطرات جدی به چشم ها وارد می کند.

  • پوست اطراف چشم که قسمت حساسی می باشد در اثر این کار چروک و ضعیف می شود.

  • در صورت استریل نبودن و عدم کیفیت مرغوب لوازم کار امکان عفونت چشم، ریزش مژه و یا بروز علائم بیماری های چشمی از علائم دیگر بن مژه است.

  • رنگ استفاده شده برای این کار شمیایی (جنس مس و روی) می باشد که برای مژه و چشم تاثیر منفی و خطرناکی دارند.

  • افرادی که بدن حساسی دارند. امکان اضافه شدن و به وجود آمدن گوشت اضافه در محل خراش دیدگی چشم ها وجود دارد.

  • تاکید میکنیم همه ی موارد گفته شده صرفا دلیل بر وقوع آن نیست و به موارد مختلفی از جمله ساختار بیولوژیکی بدن افراد بستگی داد.

مزایای بن مژه
مزایای بن مژه

مزایای بن مژه

مزایای بن مژه

  • داشتن چشم های زیبا و مژه های پرپشت و تیره

  • صرفه جویی در زمان و استفاده طولانی مدت از یک روش زیبایی برای مژه ها

  • عدم نیاز به استفاده از مواد آرایشی

  • افرادی که به مواد آرایشی حساسیت دارند توسط این روش به مدت طولانی مدت از لوازم آرایشی دور خواهند ماند.

آموزش بن مژه
آموزش بن مژه

آموزش بن مژه

آموزش بن مژه

  • قبل ازانجام بن مژه باید مشتری از تمام فواید و عوارض آن آگاه شود و سپس اقدام به این کار کند به دلیل حساسیت بالای آن توصیه می شود تمام جواب کار سنجیده شود.

  • رنگ برای تاتو انتخاب شود هر چند عموما رنگ مشکی استفاده می شود اما باز هم باید نظر مشتری پرسیده شود.

  • از آن جایی که این روش نیاز زیادی به قرینه سازی ندارد و روی خط مژه انجام می شود. لوازم استریل کار را آماده کرده تا بن مژه را روی خط مژه پیاده کنید.

  • در این مرحله باید بی حسی زده شود این روش همانند سایر روش های تاتو یا میکروپگمنتیشن دارای درد می باشد و باید از بی حسی برای درد کمتر استفاده شود. توجه داشته باشید که مواد بی حسی به داخل چشم نفوذ نکند برای این کار پلک بالا را به سمت زاویه بالا بگیرید.

آموزش بن مژه
آموزش بن مژه

آموزش بن مژه

آموزش بن مژه

  • در این قسمت سوزن دستگاه باید انتخاب شود معمولا از سوزن دو سر استفاده می شود. و تمام تنظیمات آن اعم از تنظیم سرعت، جایگذاری آن در دستگاه، عمق سوزن و … از طریق دکمه هایی که روی دستگاه وجود دارد انجام می گیرد.

  • رنگ مورد نظر را در ظرف مخصوص آن ریخته و هم می زنیم برای اینکه رنگ آنتیره تر شود از دو قطره رنگ قرمز در آن استفاده می کنیم. سوزن دستگاه را درون مواد رنگی فرو برده تا مقداری از آن برداشته شود توجه کنید که کل سوزن را درون مواد نبرید زیرا باعث می شود هنگامی که رنگ را روی مژه تزریق می کنید رنگ پخش شده و درون چشن نیز ریخته شود.

  • پلک را توسط انگشت خود به قسمت بالا کشیده و عملیاد طراحی را شروع کنید.به دلیل اینکه امکان پلک زدن در چشم های بسته وجود دارد اگر پلک ها با دو انگشت نگه داشته شود امکان پلک زدن کمتر می شود. دقت کنید که این کار را با دقت و خوصله انجام دهید که آسیبی به چشم وارد نشود.

  • بن مژه مدل خاصی ندارد و طرح پیاده شده بروی مژه افراد به طرح چشمان آن ها بستگی دارد.

  • بعد از انجام این کار حتما از پماد های مخصوص استفاده کرده و به مدت 3 روز آن را چرب نگه دارید.

4 پاسخ

  1. سلام چشم های من حساسیت دارند و از قطره چشم استفاده میکنم نمیتونم یعنی از این روش استفاده کنم؟

  2. سلام وقتتون بخیر. من انجام دادم این روش رو ولی راضی نیستم و می‌خوام پاک کنم راه حلی براش وجود داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش بن مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری