آموزش لیفت و لمینیت ابرو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش لیفت و لمینیت ابرو

آموزش لیفت و لمینیت ابرو

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش لیفت و لمینیت ابرو

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
آموزش لیفت و لمینیت ابرو

آموزش لیفت و لمینیت ابرو

لیفت و لمینیت ابرو یکی از راه های مناسب برای پر پشت کردن و زیبا سازی ابروها میباشد. ابرو یکی از قسمت های تاثیرگذار در چهره افراد است و همه‌ی خانم ها دوست دارن ابروهای مرتب و پرپشتی داشته باشند. این روش جز خدمات آرایشی پر کاربرد محسوب می‌شود و البته با توجه به اینکه امروزه جز ترند های آرایش و مد نیز شده است، بیش از پیش مورد استفاده بانوان قرار میگیرد.

آموزش لیفت و لمینیت ابرو

آموزش لیفت و لمینیت ابرو

لیفت و لمینیت  ابرو یکی از راه های مناسب برای پر پشت کردن و زیبا سازی ابروها میباشد. ابرو یکی از قسمت های تاثیرگذار در چهره افراد است و همه‌ی خانم ها دوست دارن ابروهای مرتب و پرپشتی داشته باشند. این روش جز خدمات آرایشی پر کاربرد محسوب می‌شود و البته با توجه به اینکه امروزه جز ترند های آرایش و مد نیز شده است، بیش از پیش مورد استفاده بانوان قرار میگیرد. لیفت و لمینیت ابرو باعث  تقویت، پرپشتی، پهن شدن و بالا رفتن تارموی ابروها میشود. از آنجا که قرینه سازی و آرایش ابرو ها کار زمان‌بری است و برای اینکه بتوانید ابروهای یکسان و زیبا داشته باشید، باید با استفاده از لوازم باکیفیت آرایشی روزانه زمان خود را صرف کنید، در صورتی که شما با این روش می توانید علاوه بر داشتن ابروهای زیبا، نواقص ابروهای خود از قبیل کم‌پشتی ابرو، نامتقارن بودن و… را رفع کنید و مهم تر از آن باعث تقویت ابروهای خود شوید. این دو روش جدید حالت دادن ابروها را سهولت می‌بخشند. اگر میخواهید ابروهای پرپشت مشکی و ضخیم داشته باشید این روش بهترین انتخاب خواهد بود. برای داشتن ابروهای خوش حالت و هاشوری مانند بازیگران هالیوودی چرا این روش را امتحان نمیکنید؟ که بااستفاده از مواد ویتامینه و ارگانیگ باعث تقویت ابروهای خود نیز شوید. یادگیری این روش مستلزم آموزش حرفه ای و تخصصی می‌باشد که در بهترین آموزشگاه ها انجام می‌گیرد. آموزشگاه عالی عریس بعنوان یکی از بهترین آموزشگاه ها در خاورمیانه دوره های آموزشی لیفت و لمینیت ابرو و مژه را بصورت حرفه ای و تخصصی برگذار میکند. شما می توانید در این دوره ها شرکت کرده و بعد از فراگیری به صورت کامل این روش، مدرک معتبر و تخصصی دریافت کنید. ما در ادامه معرفی و آموزش مختصری از لیفت و لمینیت ابرو را تقدیم شما عزیزان خواهیم کرد.

لیفت و لمینیت ابرو چیست؟
لیفت و لمینیت ابرو چیست؟

لیفت و لمینیت ابرو چیست؟

لیفت و لمینیت ابرو چیست؟

لیفت و لمینیت ابرو روش جدیدی برای حالت دهی ابرو می باشد، افرادی که تارهای ابروهایشان به سمت پایین است و ابروهای کم پشت و نامتقارنی دارند می توانند از این روش برای اینکه جهت ابروهایشان به سمت بالا میل کند و پرپشت شود استفاده کنند. واژه لیفت ابرو به این معنی است که موهای ابرو توسط مواد ارگانیک و ویتامینه به سمت بالا کشیده شوند. این کار علاوه بر جذابیت و زیبایی که به ابرو ها می‌بخشد باعث تقویت آن ها نیز میشود. لیفت ابرو برای ابروهایی که تار موی نازکی دارند روش مناسبی میباشد زیرا با بالاقرارگرفتن تارهای مو باعث پوشش قسمت های خالی ابرو شده و موجب میشود ابرو پرپشت به نظر برسد. نمایش هاشوری و سبک هالیوودی جلوه زیبایی به چهره میبخشد و هیچ منعی برای میکاپ و وضو و … ندارد.

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟
لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

اگر میخواهید مانند ستاره های هالیوودی به نظر برسید و ابروهای مدل هاشور، مرتب و قرینه ای داشته باشید. بدون اینکه از جراحی، کاشت و یا مواد غیرطبیعی استفاده کنید لیفت و لمینیت ابرو انتخاب خوبی میتواند برای شما باشد. توجه داشته باشید که این روش ابروها را به سمت بالا نشان میدهد که امروزه در حوزه مد توجه زیادی به آن میشود و با توجه به کاربردی که دارد هزینه آن کم و مناسب می‌باشد. آیا شما ابروهای افتاده و بی‌حالتی دارید؟ آیا میخواهید ابروهای دخترانه و مرتبی داشته باشید؟ روش لیفت و لمینیت ابرو مناسب برای کسانی است که ابروهای بیحالت و افتاده ای دارند و میخواهند ابروهای پهن و پری با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک داشته باشند. این روش ابروها رو به شکل هاشور نمایش میدهد که بسیار زیبا و به روز است. در خصوص مدت زمان ماندگاری این روش باتوجه به رشد موی ابروهای افراد متفاوت میباشد اما بصورت تقریبی حدود 35 تا 45 روز تداوم خواهد داشت. به دلیل استفاده از چسب لاتکس در این دو روش یک روز بعد از انجام آن نباید ابروهای خود را بشویید به همین دلیل نتیجه کار فورا نشان داده نمیشود و باید صبر کنید تا تارهای ابرو بعد از شستشو باز شده و حالت بگیرد و نتیجه نهایی مشخص شود. یکی از مزایای استفاده از این روش این می باشد که مانند تاتو دائمی نیست و شما میتوانید فقط جهت تست یکبار آن را انجام دهید و اگر مورد پسند شما نباشد دیگر آن را تکرار نکنید.

تفاوت لیفت و لمینت ابرو چیست؟
تفاوت لیفت و لمینت ابرو چیست؟

تفاوت لیفت و لمینت ابرو چیست؟

تفاوت لیفت و لمینت ابرو چیست؟

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از این دو کلمه داشته باشیم باید بگوییم که لیفت وظیفه حالت دهی و بالاکشیدن موهای ابرو را برعهده دارد، وظیفه تقویت تارهای موی ابرو توسط مواد کراتینه و گیاهی ویتامینه برعهده لمینیت میباشد. فرایند گیاهی لمینیت ابرو در طولانی مدت موجب کراتینه و تقویت ابروها شده و باعث ضخیم تر شدن آن‌ها میشود. مواد لمینیت ابرو از پیگمنت هایی بهره می برد که دارای رنگ هستند و با قرار گرفتن روی ابرو موجب پررنگی و پرپشتی ابروها میشوند. اگر لمینیت با بوتاکس طبیعی و مواد ارگانیک صورت گیرد نه تنها ضرری ندارد و باعث ریزش ابرو ها نمیشود بلکه به دلیل وجود مواد طبیعی و اورجینال باعث تقویت آن ها نیزمیشود. افرادی که دارای ابروهای افتاده و بی‌حالتی هستند باید بدانند که لمینیت ابرو بر روی ابروهایشان تاثیر چندانی نخواهد داشت و باید از لیفت ابرو برای اینکه حالت زیبایی به ابروهای خود ببخشند استفاده کنند. شما میتوانید از هر دو روش برای ابروهایتان در یک جلسه استفاده کنید زیرا این دو تقریبا مکمل یکدیگر هستند هرچند که کارایی متفاوتی دارند و مواد استفاده شده در آن ها نیز متفاوت است ولی چون برای حالت دهی از لیفت و پرپشتی و تقویت از لمینیت استفاده میشود ترکیب قرار گیری این دو در کنار هم میتواند زیبایی ابرو ها را دو چندان کند.

نکاتی که باید قبل از لیفت و لمینیت ابرو رعایت شود
نکاتی که باید قبل از لیفت و لمینیت ابرو رعایت شود

نکاتی که باید قبل از لیفت و لمینیت ابرو رعایت شود

نکاتی که باید قبل از لیفت و لمینیت ابرو رعایت شود

  • به دلیل اینکه بعد از انجام لیفت و لمینیت نباید تا 24 ساعت صورت خود را بشویید پس روز قبل از انجام این دو روش صورت خود را بشویید و بدون میکاپ در آرایشگاه حضور پیدا کنید.

  • قبل از انجام این کا سعی کنید تا یک ماه ابروهای خود را قیچی نکنید.

  • توجه کنید ابروهای دکلره بر رویشان لیفت انجام نمیشود.

  • حداقل دو تا سه هفته قبل از انجام لیفت و لمینیت ابروها را رنگ نکنید زیرا در هنگام انجام این روش ابروهایتان رنگ میگیرد وهمچنین این کار موجب آسیب به آنها میشود.

  • در صورت داشتن بیماری های زمینه ای مانند اختلالات هورمونی، تیروئید کم کارتیروئید و پرکار حتما به ارائه دهنده خدمات لیفت و لمینیت خود اطلاع دهید و با او در این خصوص مشورت کنید.

آموزش لیفت و لمینیت ابرو
آموزش لیفت و لمینیت ابرو

آموزش لیفت و لمینیت ابرو

آموزش لیفت و لمینیت ابرو

لیفت و لمینیت ابرو یکی از روش های آسان و کم هزینه برای حالت دهی و زیبایی ابرو ها میباشد. همه‌ افراد استفاده از مواد ارگانیک که آسیبی به پوست و مویشان وارد نکنند را دوست دارند و با توجه به اینکه این مدل کیفیت مطلوبی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است میتوان استفاده از آن را گزینه مناسبی در نظر گرفت. آکادمی عریس با ارائه آموزش مختصری از این دو روش محبوب شما را با نحوه انجام لیفت و لمینیت ابرو بیشتر آشنا میکند.

  • برای شروع کار ابروها را که بدون میکاپ و شسته شده باید باشد، توسط چسب لیفت به جهت دلخواه با شانه یا براش ریملی لیفت، فیکس کنید.
  • چسب لیفت که درمرحله اول بر روی ابرو فیکس شد را از ریشه تا نصف موهای ابرو پوشش دهی کرده و کاورکنید. برای هر برند از مواد یک تایم مشخص مکث در نظر گرفته میشود.
  • مواد پوشش دهی شده مرحله اول را از روی ابرو ها پاک کنید و مواد مرحله 2 که فیکس کننده نیز میباشد، به طور کامل بر روی ابرو ها پوشش دهید. ابروها را با پلاستیک کاور کنید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا تاثیر خود را بگذارد.
  • بعد از پاک کردن مواد فیکس شده به مدت 7 الی 8 دقیقه یا همین محدوده رنگ ابرو با انتخاب مشتری گذاشته میشود و با نایلون پوشش داده شده تا رنگ جذب ابرو ها شود.
  • بعد از سپری شدن زمان لازم و رنگ گرفتن ابروها مواد روی ابروها به صورت کامل پاک میشود.
  • مرحله آخر اعمال کراتین بر روی ابرو است که برای تقویت آن بسیار موثر می باشد. توجه کنید که مشتری 24 ساعت بعد از این کار نباید ابروهای خود را آب کشی کند و حتما دستورالعمل های لازم اتحاذ شود.
آموزش لیفت و لمینیت ابرو در خانه
آموزش لیفت و لمینیت ابرو در خانه

آموزش لیفت و لمینیت ابرو در خانه

آموزش لیفت و لمینیت ابرو در خانه

اگر جز افرادی هستید که میخواهید در خانه و توسط محصولات گیاهی ساده و در دسترس اقدام به مرتب کردن ابرو های خود کنید روشی ساده و کاربردی به شرح زیر است.

ژل آلوئوورا یکی از بهترین گیاهان موثر در همه زمینه ها میباشد در اینجا نیز می توان روی کارایی و اثربخشی آن حساب بازکرد. ابتدا آلوئوورا را خریداری کنید. ژل آن را به ابروها زده و توسط براش یا شانه ابرو شانه کنید. جهت حرکت شانه رو به بالا باشد تا حالت هاشور پیدا کنید. استفاده از این محصول طبیعی علاوه بر حالت دهی ابرو ها برای تقویت آن نیز موثر میباشد.

توجه داشته باشید شما حتی خودتان میتوانید با خریداری مواد مورد نظر ژل ابرو را بسازید. برای اینکار به آلوئورا، ژلاتین، اسانس ها، و روغن های گیاهی نیاز دارید.  برای شروع ساخت ژل ابتدا  1.4آب جوش را در یک ظرف شیشه ای بریزید. سپس نصف قاشق پودر ژلاتین را به آن اضافه کنید و کاملا حل نمایید. با کمک قیف مواد را به داخل ظرفی شبیه به ظرف ریمل ریخته و 4 قطره روغن اسطوخودوس به آن اضافه کنید .مواد را 12 ساعت در دمای اتاق قرار داده تا کاملا با هم مخلوط شوند سپس استفاده کنید.

4 پاسخ

  1. سلام. من قبلا دوره شرکت کردم ولی توی متقارن در اوردن ابرو ها مشکل دارم دوره ای که بتونه خوب یاد بده و کامل بلد شم کدوم آموزشگاه خوبه ؟

  2. سلام من ابروهام دکلره کردم یعنی کلا نمیتونم از لیفت ابرو استفاده کنم یا مدت زمان مشخصی نمیتونم؟

  3. سلام من تیرویید دارم ولی میخوام ابرو هام و لیفت و لمینیت کنم ضرر داره برام؟

  4. سلام من ماسک خانگی که گفتین درس کردم ولی تاثیر زیادی نداشت مشکل چی هست؟ یعنی تاثیرش انقدر کم هست یا من بلد نیستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش لیفت و لمینیت ابرو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری