دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی چگونه بدون آرایش دختری جذاب به نظر برسیم

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
چگونه بدون آرایش دختری جذاب به نظر برسیم

چگونه بدون آرایش دختری جذاب به نظر برسیم

آرایش صورت برای دخترای نوجوان مقوله بسیار مهمی است. نوجوانی دوره ای است که دختران نوجوان نگرانی های زیادی درباره چهره و زیبایی خود دارند. دختران همیشه در سنین نوجوانی با آرایش سعی در افزایش زیبایی و اعتماد به نفس خود دارند، که در برخی مواقع با آرایش زیاد و غیر حرفه ای مسیری که باید طی نمایند را به اشتباه انجام می دهند. دختران باید به این آگاهی برسند که صورت بدون آرایش نیز می تواند به همان اندازه چهره میکاپ شده زیبا به نظر برسد، در صورتی که به ظاهر خود اهمیت دهند و برخی نکات و تکنیک های لازم را به کار بگیرند. در سنین کم باید به دختران آموزش داده شود که آرایش های غلیظ راه درستی برای نمایان کردن زیبایی آن ها نیست بلکه باید روش درست پوشش، بهداشت فردی و …آموزش داده شود. آرایش در سنین کم به صورت مداوم می تواند آثار مخربی را بر روی پوست اعمال کند. چنانچه میکاپ به درستی انجام نشود و از مواد آرایشی نامرغوب نیز استفاده شود این آسیب ها به مراتب بیشتر می شود. در واقع زیبایی تنها به آرایش صورت ختم نمی شود. با پوشش مناسب، انتخاب مناسب کفش، رعایت بهداشت فردی و بسیاری موارد دیگر دختران می توانند در عین سادگی  زیبا و جذاب به نظر برسند. ما در این مقاله می خواهیم روش هایی که دختران با رعایت آن ها می توانند بدون آرایش زیبا و جذاب به نظر برسند را معرفی کنیم. برای آشنایی بیشتر با آکادمی عالی عریس همراه باشید.

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

رعایت بهداشت شخصی: تمیز و پاکیزه بودن خود به نوعی زیبایی به حساب می آید. نه تنها به جذابیت شما اضافه می کند تمیز بودن به شما احساس بهتری خواهد داد و در اجتماع راحت تر پذیرفته خواهید شد. به این منظور به نکات زیر توجه نمایید.

  • برای رعایت بهداشتی و آراسته به نظر رسیدن روزانه یک بار دوش بگیرید. استحمام روزانه خصوصا صبح ها شما را از خواب بیدار می کند و باعث داشتن بدن تمیز و بدون بوی عرق و … خواهد شد.
  • درصورتی که امکان دوش روزانه را ندارید بنابراین شب ها قبل از خواب استحمام کنید. در صورتی که هوا گرم است، از یک ملحفه استفاده کنید تا دچار تعرق نشوید.
  • شستشوی روزانه مو باعث از بین رفتن روغن طبیعی مو می شود، بنابراین به شما برای داشتن موهای زیبا کمک می کند. در صورت تمایل از شامپو های مخصوص موی خود استفاده کنید تا روغن طبیعی و وز بودن مو رفع شود و به زیبایی شما بیفزاید.
  • از نرم کنند و اآبرسان های مخصوص موی خود استفاده کنید. اگر پوست سر شما خشک است و دچار شوره سر می شوید، از یک شامپوی رفع شوره سر مخصوص موهایتان استفاده نمایید.
  • از ژل و مواد حالت دهنده مو زیاد استفاده نکنید زیرا در طولانی مدت باعث ریزش مو و بدحالتی موهای شما می شود.
چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

به پوست خود اهمیت دهید: داشتن پوست نرم و صاف به خودی خود یک زیبایی بی عیب و نقص محسوب می شود. به جای استفاده از کرم های آرایشی، که حتی ممکن است به پوست شما آسیب برساند. برنامه مشخصی را برای سلامت پوست خود داشته باشید. حتی ممکن است برای داشتن پوست مرطوب و صاف رژیم غذایی خود را نیز دستخوش تغییراتی کنید. آب زیاد بنوشید، نوشیدن آب به سلامت پوست کمک زیادی می کند. همچنین یک مرطوب کنند و آبرسان باکیفیت و مناسب پوست خود استفاده کنید. هنگام شب از آبرسان مخصوص شب استفاده کنید زیرا هنگام شب زمان مناسبی برای تقویت پوست می باشد. همچنین تنظیم زمان خواب یکی دیگر از موارد تاثیرگذار برای افزایش سلامت پوست است. رعایت کلیه موارد به داشتن پوستی سالم و زیبا کمک می کند. در صورتی که پوست چربی دارید  از مرطوب کننده ها و داروهای گیاهی یا شیمیایی رفع آکنه استفاده کنید. شاید طنز به نظر برسد اما همچنان مهم است، اگر پوست شما خشک است، از مرطوب کننده ای با پایه کرم ضخیم تر استفاده کنید. این به پوست شما کمک می کند تا مدت زمان بیشتری مرطوب بماند.

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

صورت خود را دو بار در روز، یک بار صبح و یک بار شب بشویید: شستن صورت موجب شستشوی آلودگی ها و لایه های سلول های پوستی که در طول روز بر روی پوست جمع می شوند. برای شستن صورت خود یک ماده شستشوی مناسب انتخاب کنید، تا منافذ پوست شما را مسدود نکند. اگر شروع به جوش زدن می کنید، از محصولات بدون آکنه استفاده کنید. اگر اوضاع بدتر شده و نگران هستید، به پزشک مراجعه کنید که می تواند برای شما دارویی برای کمک به شما تجویز کند.

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

مدل موی خوبی داشته باشید: مدل موی مناسب جز اصلی ترین معیار های زیبایی است. حتی با صورت های آرایش شده نیز در صورتی که مدل موی مناسبی نداشته زیبایی شما به چشم نخواهد آمد. حال آنکه می توانید با کوتاه کردن یا بلند کردن مدل موی مناسب چهره خود، جذابیت و زیبایی را به خود هدیه دهید. طولی را پیدا کنید که فرم صورت شما را تعریف کند و از آن راضی باشد. موهای شما تأثیر زیادی روی صورت شما می گذارد.

  • از آرایشگر خود بپرسید چه چیزی مناسب شماست.مدل مویی را انتخاب کنید که نگهداری آن آسان باشد.
چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

بوی خوش: برای داشتن بوی خوش نیازی به استفاده از عطرهای گران قیمت نیست. اگرچه فکر می کنید بوی خوش چه ارتباطی با زیبایی شما دارد باید بگوییم، بوی خوش احساس بهتری به شما می دهد و در صورت حضور در اجتماع  به شخصیت اجتماعی شما  کمک می کند و نماد جذابیت و پاکیزگی شما خواهد بود. به این منظور می توانید از لوسیون های خوش بو، صابون خوشبو و عطر و ادکلن استفاده کنید

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

اگر بریس دارید بد نیست: در صورتی که برای دندان های خود از بریس استفاده می کنید، دلیلی بر عدم اعتماد به نفس نیست. می توانید با انتخاب رنگ های مختلف حتی باعث زیبایی دندان های خود شوید. رنگ هایی مانند خنثی می تواند در زیبایی به شما کمک کند. سعی کنید از ترکیب رنگ هایی مانند زرد و آبی فاصله بگیرید زیرا دندان های شما  را زرد نشان می دهند و جلوه زیبایی نخواهد داشت.

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

لباس های خوب بپوشید: پوشاک نقشمهمی در زیبایی دارد. برای دخترهای جوان انتخاب لباس مناسب بسیار مهم است. در این سنین توجه به تناسب اندام ضروری است بنابراین با انتخاب لباس هایی که در آن راحت هستید و به براندازه فرم بدن و قیافه شما است می توانید بسیار زیبا باشید. از فرم بدن خود آگاه باشید بدین منظور می توانید از دوستان یا خیاط خود کمک بگیرید. به یاد داشته باشید ترکیب رنگ ها را یاد بگیرید، رنگ های روشن جلب توجه کنند و رنگ های تیره مخفی کننده هستند. بنابراین می توانید با توجه به فرم اندام خود رنگ های مناسب را ست کنید.

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

از رنگهای مناسب خود استفاده کنید: رنگ های خاص در برخی از رنگ های پوستی و با رنگ موهای خاص بهتر به نظر می رسند. برای نمایان شدن چشم های خود از رنگ های آبی، سبز، و قهوه ای استفاده کنید. انتخاب ترکیب رنگ به سلیقه افراد بستگی دارد و نمی توان نسخه یکسانی برای همه پیچید اما در برخی موارد رعایت اعتدال در رنگ ها به جذابیت دختران نوجوان کمک زیادی خواهد کرد.

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

حداقل یک جفت کفش زیبا داشته باشید: انتخاب کفش یکی از مهم ترین قسمت های زیبایی خانم ها است. دختران جوان برای ترکیب مناسب لباس های خود می بایست کفش های متناسب با فصول و رنگ پوشاک خود استفاده کنند. برای هر فصل کفش مخصوصی داشته باشید به عنوان مثال در فصول سرد استفاده از کفش های تابستانه جلوه زیبایی نخواهد داشت.

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

لبخند بزنید: آیا می دانید لبخند تا چه حد می تواند در زیبایی و جذابیت شما نقش موثری داشته باشد؟ لبخد نه تنها چهره معصومانه دختران نوجوان را به شکل فوق العاده ای جذاب می کند بلکه می تواند نشانه حال خوب و اعتماد به نفس بالای آن ها نیز باشد. روزانه مسواک بزنید و سعی کنید دندان های سفید و تمیزی داشته باشید. یک تکه آدامس بدون قند را بجوید. این باعث می شود نفس شما بوی مطبوعی ببخشد و دندان های شما را تمیز نگه دارد.

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

چگونه بدون آرایش دختری زیبا باشیم؟

به خود افتخار کنید: شما به اندازه کافی زیبا هستید و نیازی به استفاده از لوازم آرایشی ندارید. همه‌ی افراد ظاهر متفاوت و عیوب مختلفی دارند. به ظاهر خود انتقاد نکنید ظاهر خود را آن چنان که هستید بپذیرید و با رعایت موارد گفته شده سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالا نگه دارید. همه بی نظیر هستند”نقص” شما چیزی نیست که از آن شرمنده باشید – این همان چیزی است که شما را به وضوح شما می کند. سعی نکنید کسی باشید که نیستید. هر روز خود را به یاد افرادی که دوستتان دارند، بیاندازید! خانواده، بهترین دوستان، حیوانات خانگی، معلمین … این اعتماد به نفس شما را تقویت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *