با پلکس تراپی مو (Hair plex therapy) آشنا شوید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

با پلکس تراپی مو (Hair plex therapy) آشنا شوید

پایگاه دانش آکادمی عریس، پلکس تراپی مو (Hair plex therapy) یک روش مراقبت از مو و بهبود سلامت آن است که از تکنولوژی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند. این روش با استفاده از ترکیبی از مواد مغذی، پروتئین‌ها و ویتامین‌ها، درمان‌های شیمیایی و حرارت، به موها کمک می‌کند تا سالم و قوی باشند.


حتما بخوانید: همه چیز درباره پروتئین تراپی مو


پلکس تراپی مو چیست؟

پلکس تراپی مو در اصل یک فرایند تقویت و ترمیم مو است. این فرایند از طریق تقویت ساختار داخلی مو، آسیب‌هایی که ناشی از فرایندهای شیمیایی و حرارتی مانند رنگ‌کردن، روغن زدن، حالت دادن با حرارت و استفاده از ابزارهای گرم می‌شود، را بهبود می‌بخشد.

پلکس تراپی مو چگونه انجام می شود؟

این روش با استفاده از مواد مغذی به ساختار مو نفوذ کرده و بازسازی و تقویت آن را تسهیل می‌کند. از جمله مواد مغذی استفاده شده در پلکس تراپی مو می‌توان به پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و عناصر معدنی اشاره کرد. این مواد مغذی به موها کمک می‌کنند تا رشد و توسعه صحیح داشته باشند و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنند.

بهبود سلامت پوست سر

پلکس تراپی مو همچنین می‌تواند بهبود سلامت پوست سر را نیز تسهیل کند. با استفاده از این روش، خشکی، ترک‌ها، خارش و التهابات پوست سر کاهش می‌یابد و سلامت عمومی پوست سر بهبود می‌یابد. این روش همچنین می‌تواند به تقویت ریشه‌های مو کمک کرده و به ریزش موها پیشگیری کند.

پلکس تراپی مو توسط چه کسانی انجام می شود؟

پلکس تراپی مو عموماً توسط متخصصان مراقبت از مو و پوست سر انجام می‌شود. در این روش، ابتدا موهای مشتری آماده می‌شوند و سپس محصولات مغذی به موها اعمال می‌شوند. سپس با استفاده از دستگاه‌های گرم، موهای محصولات مغذی پوشش داده می‌شوند و مواد مغذی به ساختار مو نفوذ می‌کنند. در نهایت، موها شسته و تکمیل می‌شوند.

سخن آخر

به طور کلی، پلکس تراپی مو یک روش موثر و ایمن برای تقویت و بهبود سلامت مو و پوست سر است. این روش می‌تواند به موهای آسیب دیده کمک کند، مواد مغذی مورد نیاز را فراهم کند و به رشد و توسعه سالم موها کمک کند. استفاده از این روش می‌تواند باعث افزایش قوت و حجم موها و بهبود مشکلات پوست سر شود.


پیشنهاد نویسنده: انواع تراپی مو


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی کراتین و احیا آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : با پلکس تراپی مو (Hair plex therapy) آشنا شوید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری