معرفی 5 نوع از کاشت ناخن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

معرفی 5 نوع از کاشت ناخن

پایگاه دانش آکادمی عریس، کاشت ناخن یک روش زیبایی است که در آن ناخن‌های مصنوعی بر روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌گیرند. این روش در چندین سال اخیر بسیار محبوب شده است و به عنوان یک روش سریع و موثر برای داشتن ناخن‌های زیبا و طولانی شناخته می‌شود. در ادامه به بررسی انواع کاشت ناخن می‌پردازیم.


حتما بخوانید: طراحی ناخن چیست؟


کاشت ناخن ژلی

این نوع کاشت ناخن با استفاده از ژلی انجام می‌شود. ژلی روی ناخن‌های طبیعی برای تقویت و بهبود استحکام آنان استفاده می‌شود. این نوع کاشت ناخن به ناخن‌ها ظاهری طبیعی و براق می‌بخشد و می‌تواند به طول و شکل دلخواه قابل تنظیم باشد.

کاشت ناخن پودری

در این نوع کاشت ناخن، پودر آکریلیک بر روی ناخن‌های طبیعی استفاده می‌شود. این پودر با یک مایع ویژه ترکیب می‌شود و روی ناخن‌ها قرار می‌گیرد. سپس با استفاده از فایل و شکل‌دهی، ناخن‌ها به شکل دلخواه تغییر می‌کنند. این نوع کاشت ناخن معمولاً بسیار مقاوم و دارای طولانی‌ترین ماندگاری است.

کاشت ناخن گلس

این نوع کاشت ناخن با استفاده از ماده گلس صورت می‌گیرد. گلس را می‌توان به روشی مشابه با ژلی یا پودری استفاده کرد، اما معمولاً روش استفاده از گلس سریع‌تر و آسان‌تر است. این نوع کاشت ناخن براق و شفاف است و به ناخن‌ها طبیعی‌ترین ظاهر را می‌بخشد.

کاشت ناخن اکلیلی

کاشت ناخن اکلیلی با استفاده از دو روش انجام می شود. در روش اول اکلیل را با پودر کاشت ترکیب کرده و مراحل کاشت را انجام می دهیم. در پایان رنگ ناخن حاوی ذرات ریز الکیل بوده که با توجه به مقدار اکلیل استفاده شده در پودر میزان درخشندگی آن تغییر می کند. در مرحله دوم اکلیل بعد از مراحل گذاشتن مواد کاشت ناخن، به عنوان ماده ای پوششی که برای طراحی و دیزاین در قسمت فرنچ و یا با طرح های مختلف  بکار برده می شود.

کاشت ناخن میکس

کاشت ناخن با ترکیب دو نوع کاشت پودری و کاشت ژله ای انجام می شود. در این روش بعد از ضدقارچ و انجام مراحل کاشت پودری سپس بعد از سوهان کشی لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. این نوع کاشت نسبت به کاشت پودری مقاوم تر بوده و قیمتش بیشتر می باشد.


پیشنهاد نویسنده: آموزش طراحی و کاشت ناخن


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی طراحی ناخن آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : معرفی 5 نوع از کاشت ناخن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری