مزایای تکنیک سامبره که نمی دانستید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مزایای تکنیک سامبره که نمی دانستید

پایگاه دانش آکادمی عریس، در مقاله قبلی به این تکنیک به صورت خلاصه پرداخته شد امروز به مزایای این روش می پردازیم. پس تا ادامه همراه ما باشید.


حتما بخوانید: آشنایی با تکنیک سامبره


عدم محدودیت انتخاب رنگ

در این تکنیک با در نظر گرفتن بلندی مو، پایه مو ها حدود 10 تا 15 سانت تقریبا تیره است. بعد از آن، آرایشگر گرادینت رنگ روشن را به سمت انتهای ساقه مو به وجود می‌آورد. به همین خاطر است که شما می ‌توانید بدون در نظر گرفتن انتخاب رنگ مو، هر رنگ و تناژی که بخواهید را امتحان کنید. این گزینه، به خصوص برای افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند بسیار عالی است.

کاهش آسیب مو

از هایلایت و بالیاژ گرفته تا سامبره، بسیاری از رنگ موها و تکنیک‌ های مورد نظر شما، نیازمند دکلره هستند. دکلره، ترکیبی از مواد شیمیایی است که بر پلاک کوتیکول مو تاثیر می‌گذارد و رنگدانه طبیعی پوست را اکسید می‌کند.

در نتیجه، موهای شما رنگ خود را از دست می‌دهد و برای پذیرش رنگدانه‌های جدید آماده می‌شود. این فرایند، اغلب موجب آسیب به کوتیکول و فولیکول مو می ‌شود. اما در تکنیک سامبره، آسیب ناشی از دکلره کاهش می یابد. چرا که دکلره از میانه ساقه مو اجرا می‌ شود و بخش اندکی از مو ها را شامل می شود.

ظاهر طبیعی

گرادیانت ملایم و ظریف تکنیک سامبره، ظاهری طبیعی و جذاب به موهایتان می بخشد. به خصوص اگر تمایل دارید از کنتراست تیره و تناژهای قهوه ‌ای و شکلاتی استفاده کنید.

هزینه مقرون به صرفه

در فرایند سامبره، حدود 30 تا 40 درصد موهای شما دکلره و رنگ می ‌شوند. در نتیجه، مواد مصرفی برای اجرای این رنگ نسبت به دیگر تکنیک‌ ها بسیار اندک است. به همین خاطر است که اجرای سامبره اغلب کم هزینه ‌تر است و گزینه ‌ای اقتصادی برای رنگ کردن موها می باشد.

عدم نیاز به تمدید مجدد

از رنگ مو های معمولی گرفته تا آمبره و بالیاژ، بعد از چند هفته مو های شما را به تمدید رنگ و دکلره محتاج می کند. اما در تکنیک سامبره، این موضوع کمی متفاوت است. چرا که در این تکنیک، اجرای دکلره و رنگ مو از دو سوم انتهایی ساقه مو شروع شده است و ریشه موها طبیعی و تیره هستند. در نتیجه شما نهایتا 2 تا 3 بار در سال به ترمیم دوباره سامبره خود احتیاج دارید.

مراقبت از موهای سامبره

با توجه به اینکه تعداد کمی از مو ها در تکنیک سامبره دکلره می ‌شوند، بسیاری از افراد مقوله مراقبت از مو را در نظر نمی‌ گیرند. اما توجه داشته باشید که سلامت عمومی مو ها بعد از اجرای هر گونه تکنیک رنگ مو و دکلره، به خطر می ‌افتد. تماس با مواد شیمیایی و ترکیباتی مانند آمونیاک، موجب تضعیف مو و شکنندگی آنها می ‌شود.


پیشنهاد نویسنده: بالیاژ چیست


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی کار با مواد آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مزایای تکنیک سامبره که نمی دانستید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری