تو رنگ کردن مو استاد شو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تو رنگ کردن مو استاد شو

پایگاه دانش آکادمی عریس، امروز در این مقاله قصد داریم تا به یکسری اشتباهات رایج هنگام رنگ کردن مو اشاره کنیم تا هنگام این عمل به موها شما آسیب وارد نشود.


پیشنهاد نویسنده: نکات طلایی برای افزایش ماندگاری رنگ مو


از تونر برای اصلاح هایلایت برنجی استفاده کنید

اگر تلاش کرده اید در خانه موهای خود را هایلایت کنید ممکن است به رنگ نارنجی برنجی رسیده باشید. در این حالت مناسب تر است که از تونر استفاده کنید و آن را بعد از رنگ کردن موها به سایه خاکستری اضافه کنید.

قبل از رنگ کردن موها از شستن آنها بپرهیزید

همان روزی که می خواهید موهای خود را رنگ کنید آن ها را شامپو نزنید. اجازه دهید روغن و چربی طبیعی موها روی آن باقی بماند. اینکار باعث محافظت از موها می شود و مو ها بهتر رنگ می شوند.

در ابتدا روی یک یا چند تار مو، رنگ را امتحان کنید

امتحان تار مو به شما کمک می کند تا ببینید چه مدتی باید رنگ را روی مو قرار دهید تا به نتایج مناسب خود دست یابید. اجازه دهید رنگ کاملا خشک شود و اگر لازم بود سایه را ایجاد کنید.


این مطلب رو از دست نده: رنگ مو بدون دکلره


در ابتدا رنگ را در وسط موهای خود بزنید

تلاش کنید رنگ را در وسط موهای خود بزنید. اینکار باعث می شود موهای بهتر و یکنواخت تری داشته باشید. رنگ کردن موها معمولا در ریشه ها سریع تر انجام می شود زیرا در این ناحیه گرمای پوست سر وجود دارد. اگر در انتهای موها آسیب وجود داشته باشد یا موها خشک باشد این فرآیند بهتر کار خواهد کرد. چنین شرایطی باعث می شود ریشه یا انتهای مو ظاهر روشن تری پیدا کند یا رنگ آن از باقی قسمت های مو متفاوت تر باشد.

از رنگ کردن پوست سر پرهیز کنید

یکی از اصول صحیح رنگ کردن مو دوری از زدن رنگ در ریشه و نزدیکی پوست سر می باشد. تلاش کنید آن را به پوست سر نزنید. در این شرایط پوست نیز با رنگ آغشته می شود و ممکن است در معرض مواد شیمیایی خطرناک قرار گیرد.

مدت زمانی که روی بسته بندی ذکر شده است را رعایت کنید

دستورالعمل بیان شده در بسته بندی رنگ را رعایت کنید. باید ببینید داخل بسته بندی چه زمانی را برای رنگ کردن موها مشخص کرده است. اگر رنگ به اندازه کافی روی موها نماند، مو های شما به خوبی رنگ نمی گیرند. اگر رنگ زیاد روی موها بماند ممکن است آسیب های جدی به موها وارد شود.

بر اساس دستورالعمل موجود موها را شستشو دهید

دستورالعمل موجود در رنگ را بخوانید تا بتوانید موها را بر طبق زمانی که در نظر گرفته شده است شستشو دهید. معمولا باید موهای خود را با آب سرد یا گرم بشویید تا رنگ آب صاف شود.


حتما بخوانید: رنگ موی فانتزی چه آسیبی به مو ها می زند؟


سخن آخر

اگر به دنبال رنگ روشن در موهای خود هستید حتما به آرایشگاه بروید. این نکته را در نظر داشته باشید که فرایند رنگ کردن مو نیاز به تخصص دارد و برای اینکه موها کمتر دچار آسیب شوند و رنگ به خوبی اعمال شود شما باید به یک فرد حرفه ای مراجعه کنید.

ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های ویژه رنگ مو آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تو رنگ کردن مو استاد شو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری