دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

برگزاری دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی عریس در کشور ، دوره های دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است ، همچنین دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن برای متقاضیانی که خارج از استان تهران هستند بصورت فشرده ظرف مدت 7 روز برگزار میشود .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

برگزاری دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن کالج عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نظرات هنرجویــان درباره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن
بیش از 37.000 دانش آموخته ERIS

مرکز آموزش عالی عریس تا کنون موفق به برگزاری بیش از 1700 رویداد آموزشی و علمی در داخل و خارج از کشور و در حوزه مراقبت زیبایی و آرایشی شده ، بطوریکه تا کنون بیش از 37 هزار هنرجو از طریق دوره های آموزشی این مجموعه وارد بازار کار شده اند. دوره های آموزشی آکادمی عریس با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته یک گزینه مناسب  و عالی برای خانم هایی است که قصد آموزش حرفه ای و ورود به بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی را دارند.

در ادامه برخی از نظرات دانش آموختگان مرکز آموزش عالی عریس قابل مشاهده میباشد.

نام دوره: دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن

اموزش طراحی و کاشت ناخن

اموزش طراحی و کاشت ناخن

یکی از دوره های آموزشی با اهمیت در اموزشگاه عریس، دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن است. آموزشگاه عریس بهترین آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن و یکی از شناخته شده ترین مراکز آموزشی برای اموزش کاشت و طراحی ناخن بصورت تخصصی در ایران بوده. آموزش کاشت و طراحی ناخن یکی از لاین های تخصصی است که به تجربه بالایی نیاز دارد. در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن ، یک روند کامل کاشت و طراحی ناخن برای فرم دهی به مو و افزایش زیبایی صورت به شما آموزش داده خواهد شد. دوره آموزشی کاشت و طراحی ناخن شامل تکنیک هایی برای آماده سازی موی مشتری قبل از شروع کار، آموزش کاشت و طراحی ناخن ، تخصصی و پیشرفته، آموزش پیتاژ مو، آموزش کاشت و طراحی ناخن با استفاده از دستگاه موزر ، آموزش قسمت مختلف سر، تکنیک های کاشت و طراحی ناخن و آموزش انواع مدل کاشت و طراحی ناخن می شود که به صورت جامع و جزء به جزء و کاملا تخصصی به هنرجویان گرامی در دوره اموزشی کاشت و طراحی ناخن آموزش داده می شود. این اموزش ها با استفاده از بهترین تکنیک های روز در آموزشگاه عریس انجام می شود. برخی از مباحث آموزشی ناخن به شرح زیر است:

• معرفی و آشنايي با ساختار ناخن
• مانيكور و پدیکور خشك و تر
• اکسپرس مانیکور (سالنی)
• اسمارت مانیکور و ایجاد قاب
• ژلپولیش ناخن طبيعي (ژلیش)
• نحوه صحيح تيپ گذاري و آماده کردن بدون صدمه به ناخن طبیعی
• موادگذاری انواع مختلف كاشت: طبيعي / هلويي / میکس / کاور
• سوهانكشي سرعتي و اصولي
• ايجاد قاب براي ناخن و استفاده از لاك ژل از زير كوتيكول
• اینتریور دیزاین: گل خشك، مرمريت، سيلك، آکریل، تور، گرانيتي، پولك
• از بین بردن ایرادات / شناخت عوامل لیفت مواد / ترمیم شکستگی ناخن
• كاشت بدون استفاده از سوهان (قالب / دوآل سیستم)

و صدها مبحث آموزشی تخصصی و پیشرفته دیگر که با شرکت در دوره های آموزش ناخن در آکادمی عریس آموزش خواهید دید.

ویژگی های دوره اموزش ناخن

در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن در آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن ، یک فرایند کامل حرفه ای ناخن و ارایش حرفه ای ناخن به شما آموزش داده می شود. دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن شامل آموزش های کامل در رابطه با آرایش ناخن از جمله آموزش شناخت انواع فرم های صورت، آموزش کانتورینگ صورت بر اساس نوع چهره، آموزش تکنیک های روز آرایش عروس، آموزش کار با برند های لوازم آرایش درجه یک مخصوص عروس و آموزش آرایش کامل عروس می شود. هنرجویان در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن نحوه انتخاب بهترین لوازم آرایشی بر اساس پوست های مختلف صورت را می آموزند. هدف این دوره های آموزشی، تربیت افراد کاربلد و متخصصی است که توانایی انجام هر گونه سبک کاشت و طراحی ناخن را بصورت حرفه ای دارند. کلاس های آموزش کاشت و طراحی ناخن با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود کارآموزان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره آرایش کاشت و طراحی ناخن ، کارآموزان جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند علاوه بر این کارآموزان بعد از پایان دوره کاشت و طراحی ناخن و با پرداخت هزینه جداگانه قادر به دریافت مدرک بین المللی می باشند. انواع مدل کاشت و طراحی ناخن می شود که به صورت جامع و جزء به جزء و کاملا تخصصی به هنرجویان گرامی در دوره اموزشی کاشت و طراحی ناخن آموزش داده می شود. این اموزش ها با استفاده از بهترین تکنیک های روز در آموزشگاه عریس انجام می شود.

کلاس های عمومی کاشت و طراحی ناخن

کلاس های عمومی آموزش دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت پابلیک و با ظرفیت حداکثر 15 نفر هنرجو در هر کلاس برگزار میشوند

کلاس های خصوصی ناخن

کلاس های خصوصی آموزش دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت پرایویتو با ظرفیت 3 نفر در هر کلاس برگزار میشوند.

آموزش حضوری دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن

دوره های اموزش حضوری دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت ترمیک بوده و حضور شخص بصورت فیزیکی در کلاس الزامی میباشد

آموزش آنلاین دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن

کلاس های آنلاین دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت غیر حضوری بوده و هنرجو تحت وب آموزشهای لازم را میگذراند

معرفی دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن

هنرجویان در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن روش صحیح کاشت و طراحی ناخن را با توجه به مدل و چهره افراد آموزش دیده و بصورت عملی انجام می دهند ، تمام این موارد در دوره اموزش کاشت و طراحی ناخن بصورت تخصصی و فوق تخصصی اموزش داده می شود. همچنین در کلاس های آموزشی کاشت و طراحی ناخن ، آشنایی تخصصی با انواع مدل بروز مو و انواع تکنیک های کمپلکس روی مو انجام می شوند. افرادی که صفر هستند و باید از ابتدا به طور کامل اموزش ببینند، بهتر است در دوره اموزش تخصصی کاشت و طراحی ناخن شرکت نمایند. این مجموعه دوره اموزشی کاشت و طراحی ناخن را به همراه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی ارائه می کند ، همچنین دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن شامل موارد اموزشی بسیاری بوده که در ادامه بطور مفصل ذکر می کنیم.

مزایا کلاس آموزشی ناخــــــــــن

هنرجو در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن چگونگی انتخاب مدل کاشت و طراحی ناخن مناسب بر اساس فرم صورت مشتری را به خوبی یاد می گیرد. هدف از تشکیل دوره آموزشی کاشت و طراحی ناخن، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمامی راهکارهای کاشت و طراحی ناخن را بر اساس خواست و سلیقه مشتری و طبق عکس های ژورنالی داشته باشند. کلاس های آموزش کاشت و طراحی ناخن مدرک فنی و حرفه ای و پشتیبانی از هنرجویان حتی پس از ورود به بازار کار، برگزار خواهد شد. در پایان دوره کاشت و طراحی ناخن ، هنرجویان جهت دریافت مدرک توسط آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوند و مدارک معتبری دریافت می کنند. همچنین هنرجویان با پرداخت هزینه جداگانه می توانند، پس از پایان دوره اموزش کاشت و طراحی ناخن مدرک بین المللی نیز اخذ نمایند.

اموزش طراحی و کاشت ناخن

سرفصل های اموزش کاشت و طراحی ناخن

برخی از سرفصل های تخصصی و فوق تخصصی آموزش کاشت و طراحی ناخن به شرح زیر میباشد ، همچنین شما میتوانید با تماس با کارشناسان اموزشگاه عریس از کلیه سرفصل های آموزش کاشت و طراحی ناخن در سطوح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری اطلاع پیدا کنید:

سرفصل تخصصــــــــــــــــــــی کاشت و طراحی ناخن (سطح توکن)

برگزاری دوره های اموزش تخصصی کاشت و طراحی ناخن بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی کاشت و طراحی ناخن بصورت تخصصی و از پایه مفاهیم را در حوزه کاشت و طراحی ناخن آموزش خواهند دید . برای شرکت در این کلاس آموزشی نیازی به هیچگونه آشنایی قبلی با موضوعات کاشت و طراحی ناخن نمیباشد. سرفصل های اموزش تخصصی کاشت و طراحی ناخن به شرح زیر میباشند.

سرفصل پیشرفــــــــــــته کاشت و طراحی ناخن (سطح پرفکتال)

برگزاری دوره های اموزش پیشرفته و تکمیلی کاشت و طراحی ناخن بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی کاشت و طراحی ناخن بصورت پیشرفته مفاهیم را در زمینه کاشت و طراحی ناخن آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است قبلا آموزش های مربوط به سطح تخصصی و توکن را پشت سر گذاشته باشید. سرفصل های اموزش پیشرفته و تکمیلی کاشت و طراحی ناخن به شرح زیر میباشند.

سرفصل مربیگــــــــری کاشت و طراحی ناخن (سطح مستری)

برگزاری دوره های اموزش مربیگری و مستری کاشت و طراحی ناخن بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی کاشت و طراحی ناخن بصورت مستر مفاهیم را در زمینه رشته کاشت و طراحی ناخن آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است دو سطح تخصصی و پیشرفته را قبلا گذرانده باشید. سرفصل های اموزش مربیگری و مستری کاشت و طراحی ناخن به شرح زیر میباشند.

اموزش طراحی و کاشت ناخن

آموزش مبتدی طراحی و کاشت ناخن

در دوره آموزشی سطح مبتدی کاشت و طراحی ناخن، هنرجو زیر نظر مربیان باتجربه مرکز آموزش دیده و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، آماده می شود. هنرجو پس از اتمام دوره اموزش کاشت و طراحی ناخن و یادگرفتن کلیه سر فصل ها پس از طی کردن آموزش های سطح تخصصی میتواند وارد بازار کار شده و درآمد زایی کند. در کلاس های آموزش مبتدی کاشت و طراحی ناخن ، ابتدا نکات کلی جهت کاشت و طراحی ناخن آموزش داده می شود. این موارد شامل تمامی مراحل مقدماتی به صورت تئوری و عملی بوده که در کلاس های اموزشگاه کاشت و طراحی ناخن به هنرجو آموزش داده می شود.

آموزش حرفه ای ترمیم ، طراحی و کاشت ناخن

برای کسب تجربه و حرفه ای شدن در زمینه کاشت و طراحی ناخن میتوانید دوره اموزش کاشت و طراحی ناخن را که توسط بهترین آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن کشور یعنی عریس برگزار میشود، شرکت کنید . زیرا در ازای وقت و مبلغی که می پردازید لازم است با بهترین کیفیت آموزش ببینید و مجبور به تکرار دوره ها برای مهارت آموزشی نشوید. آموزشگاه عریس با سال ها سابقه درخشان، به عنوان یکی از آموزشگاه های حرفه ای کاشت و طراحی ناخن شناخته می شود. اگر که به دوره های کاشت و طراحی ناخن علاقه داشته و تصمیم به یاد گرفتن و اخذ مدرک در این زمینه ها را دارید، می توانید در کلاس های اموزش کاشت و طراحی ناخن شرکت نموده و پس از یادگیری و کسب مهارت با اخذ مدرک معتبر و جهانی از سازمان فنی و حرفه ای، بدون وقفه به عنوان یک متخصص کاشت و طراحی ناخنشروع به کار کنید.

آموزشگاه طراحی و کاشت ناخـــــــن

پس از اتمام دوره کاشت و طراحی ناخن ، شما با تمام ابزارهای مورد استفاده در کاشت و طراحی ناخن به صورت کاملا عملی با استفاده از مدل واقعی آشنا خواهید شد و تمام روش هایی که یک آرایشگر حرفه ای برای انجام یک کاشت و طراحی ناخن بداند را به صورت کامل فرا می گیرید. همچنین در پایان دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن به مهم ترین روش های کاشت و طراحی ناخن مسلط می شوید. شما همچنین میتوانید نسبت به اخذ گواهینامه بین المللی کاشت و طراحی ناخن پس اتمام دوره اقدام نمایید، این نوع گواهینامه بصورت انحصاری و تحت نظارت موسسه کنترل آموزش CertPer اروپا صادر میشود و برای متقاضیانی که قصد دارند پس از گذراندن دوره اموزش کاشت و طراحی ناخن ، مهاجرت کنند گزینه مناسبی میباشد.

مشخصات آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن

مشخصات دوره اموزش کاشت و طراحی ناخن شامل مواردی از قبیل سطح دوره آموزشی ، تعداد جلسات کلاس ، محل برگزاری کلاس ، نحوه برگزاری دوره ، مدرس کاشت و طراحی ناخن ، گواهینامه های دریافتی و .. بوده که به تفصیل در جدول ذکر شده است ، کلیه هنرجویان میتوانند بمنظور شرکت در دوره اموزش کاشت و طراحی ناخن پس از مطالعه اطلاعات تخصصی و تکمیلی دوره نسبت به ثبت نام در کلاس و حضور در دوره های اموزشی کاشت و طراحی ناخن در این مرکز اقدام نمایند.

عنوان
توضیحات
عنوان آموزشی
کاشت و طراحی ناخن
سطح آموزش
تخصصی-تکمیلی-مستری
تعداد جلسات
6 الی 8 جلسه
گواهینامه بین المللی
اروپا و استرالیا
گواهینامه داخلی
سازمان فنی حرفه ای
گواهینامه آکادمی
مرکز آموزش عالی عریس
محل برگزاری
داخل و خارج
مدرس
اختصاصی

بهترین مدرس و استاد کاشت و طراحی ناخن

بهترین مدرس و استاد کاشت و طراحی ناخن به فردی اطلاق میگردد که حداقل دارای 10 سال سابقه و تجربه حرفه ای کاری در زمینه کاشت و طراحی ناخن باشد ، بهترین مدرس و استاد کاشت و طراحی ناخن را میتوان با توجه به سوابق درخشان آموزشگاه عریس در این آموزشگاه یافت ، بدون شک شما با شرکت در دوره های اموزش کاشت و طراحی ناخن تحت نظارت مستقیم برترین اساتید و مدرسان بین الملل ناخن در داخل و خارج از کشور آموزش خواهید دید . گذراندن دوره های اموزش تحت نظارت این مدرسان میتواند برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارند یک گزینه عالی باشد

شرایط آموزش ترمیم، کاشت و طراحی ناخن

شرایط اموزش کاشت و طراحی ناخن به روش های مختلفی در اموزشگاه عریس امکانپذیر است ، بطوریکه در حال حاضر اموزش کاشت و طراحی ناخن به طریق زیر در حال برگزاری هستند:
1- آموزش ترمیک و بلند مدت کاشت و طراحی ناخن
2- آموزش فشرده و کوتاه مدت کاشت و طراحی ناخن برای هنرجویان شهرستانی در مرکز تهران

آموزش فشرده و کوتاه مدت کاشت و طراحی ناخن

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره اموزش دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سرفصل های اموزش کاشت و طراحی ناخن به متقاضی بصورت تئوری آموش داده میشود.

آموزش بلند مدت کاشت و طراحی ناخن

در این مرحله کلیه موارد مربوط به اموزش دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده پیاده سازی میکنیم .

آموزش کاشت و طراحی ناخن

شما میتوانید کلیه طول دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن را در آموزشگاه مرکزی در استان تهران بصورت کوتاه مدت بگذرانید 

خوابگاه و اقامت رایگان برای هنرجویان

با شرکت در دوره های آموزش کاشت و طراحی ناخن در تهران میتونید از شرایط خوابگاه و آموزش کوتاه مدت در این مرکز بهره مند شوید .

چرا آموزشگاه ناخن عریس را انتخاب کنیم؟

آموزشگاه آرایشگری عریس هم اکنون کلاس های ترمیم، کاشت و طراحی ناخن را بصورت تخصصی و پیشرفته برگزار میکند ، با جرات میتوان گفت پیدا کردن آموزشگاهی مشابه آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن که هنرجو بتواند بعد از شرکت در کلاس های آن وارد بازار کار شود هرجایی پیدا نمیشود! بعد از اتمام دوره های آموزش کاشت و طراحی ناخن در بهترین آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن شما جهت ازمون نهایی به فنی و حرفه ای معرفی می شوید. پس از آزمون و قبولی در ازمون، به شما مدرک فنی حرفه ای کاشت و طراحی ناخن اعطا می شود که قابل استناد در داخل و خارج از کشور است. این مدرک جزء معتبرترین مدارک در کشور است که میتوانید پس از اخذ این مدرک در آرایشگاه یا سالن زیبایی مرتبط با رشته تخصصی خود مشغول به کار شوید. لازم به ذکر است شما با گذراندن دوره های اموزش کاشت و طراحی ناخن می توانید آمادگی کامل برای ورود به بازار کار را کسب کنید.

شرکت در دوره اموزش ناخن

در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن ، روند کامل کاشت ، طراحی و ترمیم حرفه ای ناخن با روش های گوناگون و نوین جهت افزایش زیبایی و استحکام بیشتر ناخن ها به شما آموزش داده می شوند. این دوره شامل آشنایی با روش های کاشت ناخن ، آشنایی با لوازم و وسایل مناسب برای کاشت ناخن، آموزش کاشت پایه، کاشت ناخن با تیپ، آموزش کاشت ناخن با فرمر، آشنایی با روش کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن هلویی و آموزش ژلیش و لمینت ناخن و ….. هستند. کاراموز در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن ، نحوه اجرای انواع مختلف مدل ها را می آموزد. هدف از برگزاری دوره های ناخن ، تربیت افراد حرفه ای و متخصصی است که توانایی اجرای تمام راهکار های کاشت ناخن را با توجه به درخواست و سلیقه مشتریان گرامی دارند.

جدیدترین و بروزترین متد آموزش کاشت و طراحی ناخن

یکی از رشته های آموزش آرایشگری در اموزشگاه کاشت و طراحی ناخن ، آموزش کاشت و طراحی ناخن است. بسیاری از خانم ها به رشته کاشت و طراحی ناخن بسیار علاقه دارند. کاشت و طراحی ناخن به دلیل تاثیر زیاد روی چهره افراد مانند دیگر رشته های عرصه زیبایی به مهارت کافی نیاز دارد. هنرجویان باید کاشت و طراحی ناخن را از همان مرحله اول به درستی فرا بگیرند تا بتوانند موهای افراد را از روی تصویر و عکس به راحتی اصلاح کنند.. خیلی از بانوان بدون در نظر گرفتن مدل خاصی از آرایشگر خود می خواهند که یک مدل شیک و جذاب روی موهایشان اجرا کند و یا با دیدن عکس های ژورنالی انتظار دارند که دقیقا همان مدل روی موهایشان انجام شود. به همین خاطر یک کاشت و طراحی ناخن باید با جدیدترین مدل های کاشت و طراحی ناخن آشنایی داشته باشد و نیز در شناخت فرم و شکل صورت افراد، تخصص کافی داشته باشد تا بتواند مدل و تکنیک های جدید کاشت و طراحی ناخن را اجرا کند. پس برای رسیدن به این مهارت ها و کسب تجربه بهتر است هنرجویان از همان ابتدا با شرکت در دوره های آموزش کاشت و طراحی ناخن مباحث را در آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن  به درستی آموزش ببینند. اگر با نکات اولیه کاشت و طراحی ناخن آشنا باشید و دوره های تخصص و دوره های فوق تخصص کاشت و طراحی ناخنر را به خوبی آموزش ببینید مطمئنا می توانید در اجرای خدمات ناخن به مهارت زیاد و بسیار بالایی برسید.

اموزش طراحی و کاشت ناخن

بهترین اموزشگاه تخصصی ناخن

توصیه می شود برای یادگیری کاشت و طراحی ناخن از همان ابتدا در بهترین آموزشگاه تخصصی کاشت و طراحی ناخن ثبت نام کرده تا زیر نظر بهترین مدرسان کاشت و طراحی ناخن با جدیدترین تکنیک ها و مدل های مختلف کاشت و طراحی ناخن آشنا شوید. با ثبت نام در آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن تمامی مباحث و نکات طلایی در کاشت و طراحی ناخن را به صورت کامل و با ارائه مدرک فنی و حرفه ای خواهید آموخت . چنانچه شما هم مشتاق به آموزش کاشت و طراحی ناخن هستید پیشنهاد می کنم آموزشگاه تخصصی کاشت و طراحی ناخن را امتحان کنید.
• آموزش کاشت و طراحی ناخن توسط مربی های با تجربه با سابقه طولانی، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
• ارائه مدرک معتبر کاشت و طراحی ناخن توسط سازمان فنی و حرفه ای
• آموزش بیش از 70 لاین تخصصی از مبتدی تا فوق پیشرفته
• مشاوه و استعدادیابی برای آموزش حرفه ای در زمینه کاشت و طراحی ناخن
• آموزش جدیدترین سبک های روز دنیا در زمینه کاشت و طراحی ناخن
• تسلط بر انواع سبک ها و پرورش خلاقیت هنرجو
• بالاترین میزان رضایت و اشتغال هنرجویان
• تعیین سطح هنرجو قبل از شرکت در کلاس کاشت و طراحی ناخن

مراحل آموزش کاشت و طراحی ناخن

در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن ابتدا آموزش از پایه تا پیشرفته کاشت و طراحی ناخن به صورت تئوری به هنرجو داده می شود و پس از آنکه هنرجو اطلاعات کاملی از این موارد پیدا نمود بصورت عملی روی مدل زنده و یا کله مانکن اقدام به پیاده سازی آنچه تا کنون آموزش دیده است میکند. در ادامه مراحل آموزش کاشت و طراحی ناخن را توضیح خواهیم داد

هزینه و قیمت آموزش کاشت و طراحی ناخن

شهریه دوره های آموزش کاشت و طراحی ناخن با توجه به نوع کلاس خصوصی و نیمه خصوصی یا سطح آموزش می تواند متغیر باشد. هم اکنون شهریه و هزینه ثبت نام در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن با توجه شرایط کلاس از 4.000.000 تومان تا 25.000.000 تومان متغییر میباشد. طول دوره های آموزشی کاشت و طراحی ناخن نیز بسته به فشرده بودن کلاس ها متفاوت خواهد بود. چرا که افرادی که شاغل هستند، افرادی که از شهر دیگر به آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن مراجعه می کنند و همچنین عزیزانی که امکان حضور در کلاس ها را به صورت روزانه نداشته باشند می توانند به صورت فشرده و مطابق با روش های کاری آموزشگاه شعبه کاشت و طراحی ناخن در کلاس ها حضور داشته باشند.

آموزش صفر تا صد کاشت، طراحی و ترمیم ناخن

دوره های اموزش صفر تا صد کاشت و طراحی ناخن از پایه و بصورت صفر تا صد به هنرجو آموزش داده میشود ، کلاس های صفر تا صد کاشت و طراحی ناخن در اصل شامل دو سطح آموزش مقدماتی و آموزش تخصصی و آموزش تکمیلی میشود که متقاضیان با شرکت در این دوره در واقع در 3 سطح آموزشی در رشته کاشت و طراحی ناخن را آموزش خواهند دید .
کلاس صفر تا صد کاشت و طراحی ناخن در آموزشگاه عریس به دو صورت برگزار میشود :
– آموزش صفر تا صد کاشت و طراحی ناخن بصورت فشرده ویژه هنرجویان شهرستانی
– آموزش صفر تا صد کاشت و طراحی ناخن بصورت ترمیک مختص هنرجویان تهرانی
همچنین هنرجویانی که قصد ثبت نام در کلاس صفر تا صد کاشت و طراحی ناخن را دارند میتوانند هنگام ثبت نام نحوه برگزاری کلاس را انتخاب نمایند .

اموزش طراحی و کاشت ناخن

آموزش تخصصی کاشت و طراحی ناخن

نحوه برگزاری دوره های اموزشی کاشت و طراحی ناخن بسیار متنوع و گوناگون بوده بطوریکه که از دوره های کوتاه مدت ، بلند مدت تا دوره های مبتدی و تخصصی کاشت و طراحی ناخن را تشکیل میدهند و هنرجو می تواند برحسب تمایل و سلیقه خود و همچنین میزان زمانی که برای شرکت در کلاس کاشت و طراحی ناخن در دسترس دارد تصمیم گرفته و در دوره های آموزش تخصصی کاشت و طراحی ناخن شرکت کند. بنابراین اولین قدم این است که تصمیم بگیرید چه مقدار زمان برای آموزش خود اختصاص دهید، ثانیا باید مشخص کنید که سطح تخصصی آموزش کاشت و طراحی ناخن جوابگوی نیاز شما هست یا خیر. زیرا دوره های اموزش کاشت و طراحی ناخن که در آموزشگاه عریس برگزار میشوند بسیار متنوع بوده و در 3 سطح تخصصی ، تکمیلی ، مربیگری برگزار میشوند.

آموزش تئوری کاشت و طراحی ناخن

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره اموزش دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سرفصل های اموزش کاشت و طراحی ناخن به متقاضی بصورت تئوری آموش داده میشود.

آموزش عملی کاشت و طراحی ناخن

در این مرحله کلیه موارد مربوط به اموزش دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده و یا کله مانکن پیاده سازی میکنیم .

تکرار و تکرار عملی

در این مرحله پس از شرکت در دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن از اواسط دوره تا پایان کلاس کلیه تکنیک ها و نکات آموزشی بصورت عملی به هنرجو آموزش داده میشود .

مدرک بین المللی کاشت و طراحی ناخن

پس از پایان دوره اموزش دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن هنرجو میتواند بلافاصله نسبت به اخذ گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و مدرک بین المللی آموزشگاه اقدام نماید

آموزش پیشرفته کاشت، طراحی و ترمیم ناخن

در دوره آموزشی کاشت و طراحی ناخن ، هنرجو زیر نظر مربی باتجربه و از روی تصاویر ژورنالی آموزش می بیند. هنرجو با شرکت در دوره کاشت و طراحی ناخن با روش های رسم زوایا و تشخیص گرافیک صحیح برای هر مدل، نحوه صحیح استفاده از قیچی های حرفه ای، نحوه استفاده از کلیپر و دیتیلر، کار با انواع شانه های موزر، باب ژورنالی و پیکسی ژورنالی را می آموزد. همچنین در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن ، تمامی نکته ها و راه های کاشت و طراحی ناخن از روی عکس، آموخته می شود. دوره پیشرفته اموزش کاشت و طراحی ناخن بصورت کاملا کاربردی و عملی برای نخستین بار توسط اموزشگاه کاشت و طراحی ناخن طراحی شده ، در این دوره مباحث پیشرفته و تکمیلی کاشت و طراحی ناخن را به آرایشگران و فعالان در رشته کاشت و طراحی ناخن به طور کامل و در سطح پیشرفته آموزش می دهیم که چگونه موهای مشتری را مطابق با ساختار چهره او مدل داده و اصلاح کنند. این یک تعریف و نگاه کلی و اولیه به دوره اموزش پیشرفته کاشت و طراحی ناخن است. در دوره پیشرفته کاشت و طراحی ناخن هنرجویان انواع مدل کاشت و طراحی ناخن را آموزش خواهند دید.

اموزش طراحی و کاشت ناخن

آموزشگاه فنی حرفه ای کاشت و طراحی ناخن

آموزش کاشت و طراحی ناخن به صورت کامل و حرفه ای و در آموزشگاه آرایشگری زنانه عریس توسط بهترین مربیان بین الملل برگزار می شود. کلاس اموزشی کاشت و طراحی ناخن شامل انواع سرفصل های مربوط به آموزش حرفه ای کاشت و طراحی ناخن بوده و هر هنرجو با شرکت در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن می تواند به یک متخصص کاشت و طراحی ناخن تبدیل شود. همچنین اگر شاغل هستید و این امکان را ندارید که در ساعات اداری به آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن مراجعه کنید، یا اینکه از شهرستان تشریف می آورید، می توانیم در روزهای تعطیل برای شما دوره کاشت و طراحی ناخن ررا برگزار کنیم. هنرجویان پس از پایان کلاس کاشت و طراحی ناخن ، قادر به دریافت مدرک معتبر کاشت و طراحی ناخن خواهند بود. در آموزشگاه عریس ، کلیه مباحث بصورت مبتدی ، تخصصی و پیشرفته ظرف مدت 6 الی 10 جلسه به هنرجو آموزش داده می شود . همچنین در اموزشگاه فنی حرفه ای کاشت و طراحی ناخن مربی ، تمامی نکات کلیدی و اصلی را به شما آموزش خواهد داد .

ابزار و لوازم ضروری کاشت و طراحی ناخن

در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن در آموزشگاه عریس ، ابزار و وسیله ها آموزشی مورد نیاز به صورت پک های آموزشی به هنرجویان تحویل داده خواهند شد. لازم به ذکر است هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. با شرکت در کلاس های آموزشی کاشت و طراحی ناخن ابزار و مواد مورد نیاز برای کاشت و طراحی ناخن به هنرجو داده خواهد شد.

سوهان و بافر ناخن دستی:

 سوهان ناخن به شما کمک می کند تا ناخن ها را برای کاشت و طراحی آماده سازی نمایید. بافر نیز به صاف کردن بستر ناخن کمک کرده و ناخن ها را براق می کند. سوهان و بافر ناخن از قیمت خوبی برخوردار بوده و دسترسی راحتی دارند.

ست مانیکور باکیفیت:

یک تکنسین کاشت و طراحی ناخن احتیاج به یک ست مانیکور باکیفیت دارد. از جمله این موارد می توان به قیچی ناخن، دورگیر ناخن، سوهان مخصوص و غیره اشاره کرد. آماده سازی بستر ناخن یکی از مواردی است که سبب افزایش ماندگاری کاشت ناخن می شود.

سوهان برقی ناخن:

استفاده از سوهان برقی برای یک تکنسین حرفه ای، از مهمترین بخش های آموزش می باشد. سوهان برقی به شما کمک می کند تا کار خود را با سرعت بیشتر و راحت تر انجام دهید. به خصوص در مورد ناخن مصنوعی که به یک سوهان با سری خوب احتیاج دارید تا اندازه آن را سریع تر کوتاه کرده و فرم دهید. از سوهان برقی ناخن می توان برای شکل دهی، تمیز کردن ناخن ها و کوتاه کردن قد آن استفاده کرد.

سری های مختلف سوهان برقی:

سری های مختلف و باکیفیت در جنس های مختلف از قبیل سرامیک و فلز وجود دارند. استفاده از سری های مختلف سوهان برقی به هنرجویان کمک می کند تا انجام مانیکور کاملا حرفه ای را به سادگی تجربه نمایند. برای آشنایی با مصارف مختلف هر یک از اجزا می توانید مطالب آموزشی کامل آن را مطالعه نمایید.

ضد عفونی کننده ناخن:

 بهداشت مناسب و استفاده از ابزار ضد عفونی شده بسیار حائز اهمیت می باشد. ضد عفونی کردن ابزار، مانع از انتقال انواع مختلف عفونت ها و باکتری ها می شود. به هیچ وجه با ابزار آلوده فرایند ناخن کاری را اجرا نکنید و به یاد داشته باشید که وسایل خود را بعد از هر مشتری پاکسازی و ضد عفونی نمایید.

پودر آکریلیک:

کاشت ناخن مدل آکریلیک از پایداری و ماندگاری بیشتری برخوردار است. دقیقا به همین علت است که اکثر مشتریان نسبت به انجام آن تمایل بیشتری دارند. داشتن مهارت های بروز برای استفاده صحیح از پودر آکریلیک بسیار حائز اهمیت است.

ژل سخت:

ژل سخت معمولا حاوی مواد تشکیل دهنده آکریلیک هستند. با این وجود، ژل های سخت نسبت به پودر آکریلیک سنتی دارای مزایای بسیاری هستند. ژل سخت دارای انعطاف پذیری بالایی است و هیچ محدودیتی در شکل دادن به ناخن ها وجود ندارد. این ژل برای شکل گرفتن کامل احتیاج به دستگاه UV یا LED خواهد داشت.

دستگاه LED:

علت این که استفاده از دستگاه LED بیشتر از دستگاه UV پیشنهاد می شود، صرفه جویی در زمان است. دستگاه یو وی قادر است کاشت ناخن با ژل را در حدود دو دقیقه خشک کند؛ این درحالی است که همان مدل کاشت ناخن در دستگاه LED در 30 ثانیه خشک خواهد شد.

پودر شفاف ناخن:

 یکی از سریع ترین و ساده ترین راه های مانیکور کردن ناخن ها، استفاده از پودر های شفاف می باشد. پودرهای ناخن یکی از به روز ترین دستگاه های مخصوص طراحی ناخن هستند که بی بو و بادوام بوده و معمولا ماندگاری بالاتری به نسبت مانیکور با ژل خواهند داشت.

انواع مختلف پولیش ناخن (لاک ناخن):

بسیاری از مشتریان تمایل دارند برای انتخاب سبک مانیکور خود از رنگ های گوناگون، براق و طرح های گوناگون استفاده کنند. داشتن کلکسیونی از انواع مختلف پولیش ناخن به شما کمک می کند تا خلاق تر باشید و طرح های شگفت انگیزتری را خلق نمایید.

بیس کت و تاپ کت:

 استفاده از بیس کت سبب می شود تا کاشت ناخن شما از ماندگاری بالاتری برخوردار باشد. استفاده از تاپ کت نیز سبب جلا و درخشش بالای ناخن ها خواهد شد.

پاک کننده ناخن و پنبه:

 استون یکی از بهترین ابزارهای پاک کردن ناخن است؛ چرا که معمولا با سرعت بیشتری از محصولات غیر استونی، لاک را در خود حل می کند. برای این کار از استون های حرفه ای کاشت ناخن استفاده می شود که به راحتی انواع مختلف ژل و آکریلیک را نیز از بین می برند.

محلول الکل:

محلول الکل اغلب در استفاده از کاشت ناخن ژل کارایی دارد. معمولا پس از این که این نوع کاشت ناخن را از بین بردیم، یک لایه چسبنده روی سطح ناخن ها باقی می ماند. برای از بین بردن این سطح می توان از مواد الکلی استفاده کرد.

محلول الکل:

محلول الکل اغلب در استفاده از کاشت ناخن ژل کارایی دارد. معمولا پس از این که این نوع کاشت ناخن را از بین بردیم، یک لایه چسبنده روی سطح ناخن ها باقی می ماند. برای از بین بردن این سطح می توان از مواد الکلی استفاده کرد.

فرمر و تیپ ناخن:

تیپ ناخن به شما کمک می کند تا فرم اصلی ناخن را شکل دهید و اندازه ناخن ها را بلندتر نمایید. این تیپ ها معمولا یکبار مصرف هستند. توجه کنید که قرار گرفتن نادرست فرمر می تواند کاشت ناخن شما را با آسیب هایی مواجه کند. برای این کار باید آموزش های مورد نیاز را فرا بگیرید.

براش مخصوص کاشت ناخن آکریلیک و ژل:

 داشتن ست کاملی از براش های حرفه ای کاشت ناخن به شما کمک می کند تا کار خود را به صورت حرفه ای تر انجام دهید. براش های مخصوص کاشت ناخن آکریلیک و ژل در مدل ها و اندازه های مختلفی موجود هستند. برس کاشت ناخن ژل معمولا ابعاد کوچکتری دارد و مسطح تر از برس های آکریلیک هستند.

آموزش تکمیلی کاشت و طراحی ناخن

یکی از بهترین و پرکار ترین دوره های آموزشی در آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن ، دوره آموزش تکمیلی کاشت و طراحی ناخن است که در آن هنرجو به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا خواهند رسید و در میان آرایشگران کاشت و طراحی ناخن دیگر برای خود معروف و مشهور می شود. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش تکمیلی کاشت و طراحی ناخن شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . دوره اموزش تکمیلی کاشت و طراحی ناخن تنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش تخصصی کاشت و طراحی ناخن را گذرانده اند و یا حداقل 2 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

اموزش طراحی و کاشت ناخن

آموزش مستری و مربیگری کاشت و طراحی ناخن

اموزش مستری و مربیگری کاشت و طراحی ناخن در آموزشگاه عریس یکی از بهترین دوره های آموزش کاشت و طراحی ناخن در کشور است ، هنرجویان با شرکت در دوره آموزش مربیگری کاشت و طراحی ناخن میتوانند به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا برسید و در میان سایر اساتید کاشت و طراحی ناخن برای خود معروف و مشهور شوند. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش مستری و مربیگری کاشت و طراحی ناخن شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . دوره اموزش مربیگری کاشت و طراحی ناخن تنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش تخصصی و تکمیلی کاشت و طراحی ناخن را گذرانده اند و یا حداقل 5 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

بازار کار بعد از شرکت در دوره کاشت و طراحی ناخن

بازار کار ناخن بعد از سپری کردن دوره کاشت و طراحی ناخن چگونه است ؟ این روزها بازار کار کاشت ناخن بسیار پر رونق است و روز به روز به علاقه مندان آن اضافه می شود. ممکن است بعضی افراد زمان کافی برای رسیدگی به ناخن هایشان را نداشته باشند و یا به علت شرکت در مراسم های مهم زمان کافی برای زیبا کردن ناخن ها را نداشته باشند. از طرفی به علت اینکه بعد از کاشت ناخن همه این افراد به ترمیم احتیاج دارند در نتیجه شما با گذراندن دوره های آموزش کاشت و طراحی ناخن و ورود به بازار کار همیشه مشتریان زیادی خواهید داشت. کاشت ناخن یکی از رشته های پولساز آرایشگری است که در صورت سپری کردن دوره های آموزش کاشت و طراحی ناخن تخصص های لازم را کسب نموده و با پشتکار بالا می توانید به راحتی به درآمد بالایی برسید.

موسسه آموزش عالی عریس از سال 2017 به مدت 4 سال بطور متناوب و پی در پی موفق به کسب رتبه برتر کیفیت آموزش از موسسهAQ و CertPer شده است ، این مجموعه در بین 12000 موسسه آموزشی در سراسر جهان با دریافت نماد مانورا در 23 شاخه آرایشی و مراقبت بهداشتی رتبه نخست را کسب نموده است.

سخن پایانی

کلاس های آموزش کاشت و طراحی ناخن برای افرادی که جویای آموزش جامع و کامل و تخصصی هستند مناسب است ، اگر بدنبال مطرح شدن در بازار کار کاشت و طراحی ناخن هستید ، پیشنهاد ما شرکت در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن است ، شما میتوانید اطلاعات بسیار مفیدی در قالب مقاله در زمینه کاشت و طراحی ناخن و یا شرایط اموزش کاشت و طراحی ناخن از بخش پایگاه اطلاعات عریس کسب کنید ، همچنین بمنظور اطلاع از سایر نمایندگان کاشت و طراحی ناخن در کشور و خارج از کشور از طریق واحد نمایندگان اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنبد.
کارشناسان این مرکز همچنین از ساعت 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگوی شما در زمینه ثبت نام در کلاس آموزش کاشت و طراحی ناخن خواهند بود .

نام دوره: دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن

فهرست مطالب

پاسخ به سوالات متداول مرتبط با دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن کالج عریس

ایا دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله ، دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که کلیه متقاضیان در هر سطحی میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. این دوره برای افراد مبتدی بصورت صفر تا صد و از پایه آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان و طول دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن چقدر است؟

طول دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن با توجه به سطح آموزشی کلاس ، بین 16 الی 24 ساعت میباشد . شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات دقیقتر در خصوص مدت زمان برگزاری کلاس با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

من ساکن شهرستان هستم ، چطور میتونم در دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن شرکت کنم؟

اگر محدودیت زمان دارید و یا ساکن سایر استان ها هستید میتوانید در دوره های آموزش فشرده و کوتاه مدت دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن شرکت نمایید

آیا امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن وجود دارد

متاسفانه در حال حاضر شرایطی جهت پرداخت اقساطی شهریه دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن وجود ندارد و دانشپذیر میبایست قبل آغاز کلاس نسبت به تسویه حساب دوره اقدام نماید.

آیا امکان برگزاری کلاس خصوصی دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن وجود دارد؟

بله ، شما میتواند در دوره های خصوصی دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن که با ظرفیت 1 تا 3 نفر برگزار میشوند شرکت نمایید .

ساعات برگزاری دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن به چه نحوی است؟

ساعات برگزاری دوره های دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن در 3 تایم مختلف در روز تنظیم شده اند و شما میتوانید از بین ساعات نوبت صبح ، ظهر و شب یکی را به انتخاب خود تعیین نمایید.

در پایان دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن چه مدارکی به دانشپذیر اعطا میشود؟

در پایان دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن با شرکت در آزمون بین المللی و کسب نمره قابل قبول ، دانشپذیر میتواند گواهینامه بین المللی از کانادا و امریکا را از مرکز آموزش عالی عریس دریافت نماید

آیا برای اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی باید هزینه جداگانه پرداخت شود؟

خیر ، شما با شرکت و ثبت نام در دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن میتوانید برای یک مرتبه بصورت رایگان در آزمون خارجی شرکت نمایید. توجه داشته باشید در صورت رد شدن در آزمون میبایست هزینه آنرا معادل 93 دلار پرداخت کنید تا مجاز به شرکت در آزمون برای بار دوم باشد.

چطور میتوان در دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن ثبت نام کرد؟

بمنظور ثبت نام در دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن میتوانید بصورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی عریس امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس های دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت بصورت آنلاین و غیر حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در دوره های دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت آنلاین یا مجازی شرکت کنید ، توجه داشته باشید که دوره های آموزش غیر حضوری در بستر اینترنت و توسط نرم افزارهای کلاس مجازی همچون گوگل میت و ادبی کانکت برگزار میشوند.

آیا کلاس های دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت بصورت حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در کلاس های حضوری دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن که در محل آموزشگاه عریس برگزار میشوند شرکت نمایید.

ظرفیت کلاس های دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن چند نفر است؟

ظرفیت کلاس های دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت عمومی 15 نفره و خصوصی 3 نفره میباشد . همچنین شما میتوانید با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های تکنفره و خصوصی شرکت نمایید.

شهریه ثبت نام در دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن چقدر است؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن میتوانید از طریق فرم ثبت نام نسبت به دریافت استعلام قیمت آنی اقدام نمایید.

شرایط شرکت در کلاسهای دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت فشرده چگونه است؟

دوستانی که در سایر استان ها و شهرستان های کشور هستند و قصد شرکت در دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن را دارند میتوانند بصورت فشرده ظرف مدت کمتر از 10 روز دوره آموزشی خود را در مرکز آموزشگاه در تهران سپری نمایند

دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن تا چه حد عملگرا و کاربردی است؟

دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن حاصل بیش از 15 سال تجربه کادر مدیریتی و آموزشی مرکز آموزش عالی عریس بوده و بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که دانشپذیران پس از اتمام دوره بصورت 100% عملی و کاربردی میتوانند از آنچه آموخته اند در بازار کار آرایشگری و مراقبت زیبایی استفاده نمایند.

مدرس و استاد دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن چه شخصی است؟

تمامی مدرسان و اساتید دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن در مجموعه عریس بصرت اختصاصی در این مرکز فعال بوده و همگی دارای حداقل 15 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در این حوزه میباشند.

سوالات متداول

در این بخش رایج ترین سوالات کاربران در زمینه دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن پاسخ داده شده است

کارشناسان ما بصورت تلفنی در ساعات 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگو هستند.

چطور میتوان در دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن ثبت نام نمود؟

بمنظور ثبت نام در این دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن میتوانید بصورت آنلاین و از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام بصورت آنلاین امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت آنلاین هم برگزار میشود؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن بصورت انلاین در آموزشگاه عریس شرکت نمایید و همچنین میتوانید ثبت نام خود را از طریق فرم ثبت نام در سایت نهابی کنید.

شهریه ثبت نام در دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن چقدر است؟

شهریه دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن با توجه به لاین آموزشی ، سطح آموزش ، نوع کلاس عمومی یا خصوصی متغییر بوده . شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات دقیق در خصوص شهریه ثبت نام از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایید.

آیا پس از گذراندن دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن میتوان وارد بازار کار شد؟

بله ، کلاس های دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن در اکادمی عریس کاملا عملی و کاربری محور بوده و هنرجو پس از طی کردن کلاس میتواند وارد بازار کار شود.

در انتهای دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن چه مدرکی به هنرجو اعطا میشود؟

در پایان دوره دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن هنر جو میتواند نسبت به اخذ گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و یا اخذ گواهینامه بین المللی اروپا اقدام نماید .

17000+
رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 200 هزار هنرجــــــــــــو و دانشپذیر

رویدادهای ویژه دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن در مرکز آموزش عالی عریس به صورت دوره های آکادمیک دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن ، سمینارهای آرایشگری داخلی و خارجی ، ورکشاپ های آرایشگری حرفه ای دوره اموزش تخصصی طراحی ناخن و پکیج های آموزش آفلاین بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.